knappe vrouwen en porsches deel 2

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches deel 2

• Maker
    Discussie
  • voor diegene die eraan twijfelen, er staat wel degelijk een 911 op de achtergrond 😉
    porsche-and-girls-user33622_pic7360_1247620989-img.jpg

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 1,270)
    • od-5.jpg

od-5.jpg

en wat indien de vrouwen zelf een donkere bril dragen, kunnen ze dan braille of liplezen 😉

928_9836.jpg

en wat indien de vrouwen zelf een donkere bril dragen, kunnen ze dan braille of liplezen 😉

928_9836.jpg

928_9836.jpg

Mannen met donkere zonnebrillen zijn gluurders. Er is enen naar die schoonheid aan het gluren…. De rest is over de auto bezig wellicht…

En nu besef ik ineens waarom mijn madam mij een zonnebril cadeau gedaan heeft met lichtere en doorschijnende glazen :bounce: :bounce:

Mannen met donkere zonnebrillen zijn gluurders. Er is enen naar die schoonheid aan het gluren…. De rest is over de auto bezig wellicht…

En nu besef ik ineens waarom mijn madam mij een zonnebril cadeau gedaan heeft met lichtere en doorschijnende glazen :bounce: :bounce:

img_1333.jpg

catherine_bell.jpg

:lekker:

14479686_1117464721669553_2388245382213151840_n.jpg

Idd veel simpeler moet een poep niet zijn. :mrgreen:

Nu ik weet dat foto’s opladen poepsimpel is zal ik dit hier ook eens doen. 😉

image-2-3-4-5.jpeg

997-Girl.jpg

kelly_roux.jpg

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 1,270)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.