knappe vrouwen en porsches deel 2

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches deel 2

• Maker
    Discussie
  • voor diegene die eraan twijfelen, er staat wel degelijk een 911 op de achtergrond 😉
    porsche-and-girls-user33622_pic7360_1247620989-img.jpg

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,270)
    • :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker:

Hey Dirk, die foto kennen we al hoor… Hierbij dezelfde fraaie dame in iets meer casual outfit. Zij en haar man Dan zijn eigenaar van deze fantastische 964

Dan-Santimays-Porsche-911-964-on-fifteen52-Outlaw-Wheels-©-Greg-Keysar-2014-9008.jpg

even zonnebaden … met laarzen aan en dan ook nog met de hielen op de motorkap :think:
            door haar gewicht zal ze iig geen deuk maken

porsche-girls924.jpg

[quote=”Yellow Submarine” post=238477]Dank u! Rosse tellen dubbel![/quote]

Allez dan :salut:

ginger2.jpg

Attachments:
              • ginger.jpg

DP was aan een andere beauty bezig, hij was er een hooverkraft van aan het maken :drink:

Attachments:
                • image.jpeg
                • image-2.jpeg

Dank u! Rosse tellen dubbel!

lap, ik ben er eens een halve dag niet en ‘t is al bijna mijn schuld dat de kruik niet elke dag vol water omhoog gaat,
                    als ik tussen de regels lees, dan nemen jullie met halfvol tegenwoordig al genoegen 😉

ik zal het voor vandaag nog proberen goedmaken met deze Venetiaanse in targatruitje, speciaal voor de tropische temperaturen vandaag.
                    hopelijk geraken jullie hierdoor niet nog meer oververhit …

porsche-girl-987a.jpg

Tja bij mij (ons /) moeten de goei momenten van mexelf en die van mijn vrouw dan nog samenvallen… :mrgreen:

Wil je wel eens aan je fotograaf zeggen dat ik liever heb dat hij aan de andere kant gaat staan om fotos te nemen (vergroot de kans op een goed moment) :respect2:

Zo is dat, wij ouwe venten weten dat. Maar deepee is nog in de fleur van zijn leven…

tumblr_o0pg7qwW3u1ugh9bxo1_500.jpg

Ook Deepee mag al eens een dag overslaan… De flits kan niet elke dag afgaan… :mrgreen:

Vreemd dat Deepee ons vandaag niet vergast heeft op een portie dame met Porsche…

tumblr_oahmc5naKA1rrjrzuo1_1280.jpg

er zijn blijkbaar nog liefhebbers van het strakke, netjes gewassen, glimmende werk …

porsche-wash-996.jpg

Wim

Zij is tot tegenover de Porsche mooi strak. :mrgreen:

porsche-women-6.jpg

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,270)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.