knappe vrouwen en porsches deel 2

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches deel 2

• Maker
    Discussie
  • voor diegene die eraan twijfelen, er staat wel degelijk een 911 op de achtergrond 😉
    porsche-and-girls-user33622_pic7360_1247620989-img.jpg

15 reacties aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,270)
    • mooie franse theorie, maar leeftijd moet in het kwadraat in zo’n rekensommen …

duo911.jpg

[quote=”Harley G” post=236336]Ja, ja, il Casanova keert al terug op zijn stappen :happy: :what:[/quote]

Mon cher Harley G, ce que je fais est “reculer pour mieux sauter! ” … allez hoop ik toch :think:

ik denk dat ze niet alleen bij pilelli artistieke kalenders maken …

hankook_girlS.jpg

Ja, ja, il Casanova keert al terug op zijn stappen :happy: :what:

Ooohhhh yeahhhhh !

Dju zou toch tof zijn, alleen de tijd ontbreekt mij in deze veels te drukke maanden!!!! :bounce: :bounce: :bounce:

[hide]ongetwijfeld droomt onze Sensa sedert deze topic nog regelmatig over deze oestrogeentour[/hide]

Deze is speciaal voor Bladerunner, zijn targa-virus verspreidt zich verder uit over de Kempen.

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-geel/-mijn-porsche-en-ik-da-s-liefde-op-het-eerste-gezicht-a2728568/

of op deze wijze aangeduwd worden …

09484.jpg

Wie wil er nu zo niet afgevlagd worden :happydance:

lemanswoman.jpg

Kent ge die nie van die “oude schuur die in brand staat” ??? Die 2 zijn op weg naar een samenkomst van 8 zwarte boys … . :happydance:

[quote=”Sensa911″ post=236257]. De targa-dames zijn passief, de cabrio-dames actief … :mrgreen:[/quote]

Actief???….euhmmm

retired-couple-driving-their-classic-1959-porsche-356a-cabriolet-dedwtj.jpg

912_oker.jpg

912_oker1.jpg

[quote=”bladerunner” post=236227]:lekker: :lekker: Mijn eeuwige twijfels om misschien ooit toch maar eens een 964 cabrio te kopen zijn volledig verdwenen bij het zien van deze Targa’s.[/quote]

Als je je nog jong voelt zou ik toch maar blijven twijfelen … de foto’s van de 964 cabrio geraakten niet door de censuur. De targa-dames zijn passief, de cabrio-dames actief … :mrgreen:

seg seg, zaltgaanjaaah ruzie :mrgreen: :engeltje:

nu snap ik waarom al die rijke oude bokken een oude Porsche willen :happydance: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,270)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.