knappe vrouwen en porsches deel 2

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches deel 2

• Maker
    Discussie
  • voor diegene die eraan twijfelen, er staat wel degelijk een 911 op de achtergrond 😉
    porsche-and-girls-user33622_pic7360_1247620989-img.jpg

15 reacties aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 1,270)
    • Ze laat het duidelijk niet aan haar hart komen…

Wat een verhaal toch hé? Ze verklaart dit hartmedicijn (dat geheel per ongeluk ook prestatiebevorderend werkt) al 10 jaar te slikken. Toen was ze 19 jaar. Voor een beetje te tennissen. Ik heb dat ook geprobeerd, je staat de helft van de tijd stil, wat een mietjessport. Niet moeilijk dat Serena die anderen met huid en haar verslindt…

En dat het WADA dit dan nu pas op de lijst van verboden middelen zet?!

die heeft ondertussen al een ander bijjobke … 😀

356poetsen.jpg

Ik geloof dat Maria Sharapova recent veel meer tijd heeft! Heeft iemand haar gsm-nummer?

[quote=”deepee” post=235051]

zeg eens wat voor jullie zo’n exclusieve foto van je eigen P en een fotomodel ongeveer mag kosten?[/quote]

Als dat met een pro fotograaf is… lijkt me wel een leuk idee idd 🙂 Qua prijs tja… doe eens een voorstel 😀

tis begot nog waar ook. nu zie ik zenne blauwe mcAnn ook staan op de achtergrond 🙄

‘t zou mss nog een goede FPB activiteit kunnen zijn die voor wat forumsponsoring kan zorgen 💡

zeg eens wat voor jullie zo’n exclusieve foto van je eigen P en een fotomodel ongeveer mag kosten?

Ja lap daar gaat de verrassing :happy:

[quote=”Yellow Submarine” post=235028]Zou Monza nieuw personeel hebben aangeworven? 😀

[/quote]

porsche-911_police.jpg

Zou Monza nieuw personeel hebben aangeworven? 😀

miss-super-street-2016-janey-b.jpg

IMG_8415.jpg

IMG_8414.jpg

SupercarFocus_com334-684x1024.jpg

_DSC0785.jpg

Oei Sensa, problemen!

MTM4NDA2MDM1OTU3NTU2NTQ5.jpg

DSCN0356.JPG

[hide]Die mag alles eten, maar moet niet alles weten…[/hide]

15 reacties aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 1,270)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.