knappe vrouwen en porsches deel 2

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches deel 2

• Maker
    Discussie
  • voor diegene die eraan twijfelen, er staat wel degelijk een 911 op de achtergrond 😉
    porsche-and-girls-user33622_pic7360_1247620989-img.jpg

15 reacties aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,270)
    • Viki Odintcova… Het zou de nieuwe vlam van Alonso zijn…

[quote= post=232941] Ze mogen nog zo lief kijken.[/quote]

Ook al kijkt ze nog zo lief, het blijft een zak vol drek en beenderen :salut: 8)

Mushroom (realist)

[quote=”Harley G” post=232945]Awel, jij geeft ze slaag en ik zal hen troosten….. :twisted:[/quote]
            …. En ik kom je wel helpen troosten :happydance: :happydance:

Awel, jij geeft ze slaag en ik zal hen troosten….. 😈

[hide]Ik twijfel geen seconde aan hun bekwaamheid om hoge termperaturen aan te kunnen in de kledij die ze nu dragen. Maar eigenlijk verdienen ze een pak slaag. Zo op de koffer klep van een Porsche gaan zitten, die is zo fragiel dat ze er deuken in gaan maken. Ze mogen nog zo lief kijken. Komt daaraf zeg ik. Nu, neen niet seffens NU! [/hide]

[hide]deze dames dragen voor sommige van hun acts ook een brandwerend pak …[/hide]

img_103911.jpg

[hide] :think: er moeten duidelijk en dringend meer vrouwelijke vrijwilligers bij de fuoco Milano :mrgreen: [/hide]

[hide]Is die haar broek nu aan het aantrekken of uittrekken????? In ieder geval, vrolijk ziet ze er niet uit .. toch een fijn gevoel dat iemand mij mist daar in Belgie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
                      .[/hide]

img4087.jpg

3564-2.jpg

c1d8997.jpg

premier_sebring02.jpg

img265797.jpg

image986.jpg

15 reacties aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,270)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.