knappe vrouwen en porsches deel 2

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches deel 2

• Maker
    Discussie

• zuff-911
    Deelnemer

voor diegene die eraan twijfelen, er staat wel degelijk een 911 op de achtergrond 😉
      porsche-and-girls-user33622_pic7360_1247620989-img.jpg

15 reacties aan het bekijken - 991 tot 1,005 (van in totaal 1,270)
      • 12790956_771855856281747_4826183601662903376_n.jpg

soms zou je toch gewoon vrouw willen zijn …

964LondonOwners.jpg

Toch dégoutant hoe vrouwen altijd de aandacht naar hun trekken hè, arme 911 🙁 *ogen dwalen af naar links* :lekker:

zandloper taille en brede heupen, toch schoon hè zone turbo

997hips.jpg

je ogen een beetje dicht knijpen om hun ware schoonheid te ontdekken

Porsche-Panamera_Porsche-Centre-Damansara.jpg

Den otto alvast wel. :mrgreen:

ns kijken of we er nog eentje gevonden hebben die een beetje in de smaak valt 😉

964cab_AMARANTHVIOLETT.jpg

😳 jullie hebben een goed geheugen. Was zelf al vergeten dat het een bektang was…. Nu weet ik het weer :bounce: :bounce:

[quote=”snoer 964″ post=229958]Dat is om te voelen of er geen bektang in haar achterzak zit :happydance: :bounce: kon het niet laten :oops:[/quote]is hier al een topic over ❓ :happydance: :happydance: 😆 😆 :driver: :driver:

:happydance: :ass: :up: Inderdaad ook volledig mijn smaak die madam Harley G , maar ik kon het echt niet laten !

Awel Harley, dan hebde gij ne goeie smaak! 😀

Had diezelfde comment ook al willen plaatsen, dan toch maar niet gedaan, :think: , maar ik ben bij deze volledig akkoord. :mrgreen:

Ik vind het vooral mooi hoe je de comment van de tang genegeerd hebt 🙂

Awel dat vind ik nu een heel mooie madam, se! Geen opgepompte boezem, geen bloot en oh zo lekker! :lekker:

Volgens mij is ze gewoon verrast dat ze haar broek nog aan heeft … dat had ze niet verwacht met Porscherijders in de buurt. Ik meen daarom wat teleurstelling in haar ogen te zien : waar zitten die Porscherijders die beweren dat “die van hun altijd omhoog staat” of “toch wel omhoog gaat als het nodig is” :engeltje:

Dat is om te voelen of er geen bektang in haar achterzak zit :happydance: :bounce: kon het niet laten 😳

15 reacties aan het bekijken - 991 tot 1,005 (van in totaal 1,270)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.