knappe vrouwen en porsches deel 2

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches deel 2

• Maker
    Discussie
  • voor diegene die eraan twijfelen, er staat wel degelijk een 911 op de achtergrond 😉
    porsche-and-girls-user33622_pic7360_1247620989-img.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,270)
      • [hide]Een speciale dank aan de ervaren Harley G voor de waarschuwing. Ik had daar nog niet aan gedacht.

Ik hoop dat de ervaring die je gehad hebt niet te pijnlijk geweest is, maar ik begrijp nu helemaal dat je altijd scherpe voorwerpen in je achterzak steekt als je op stap gaat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Anderzijds doet dit me terugdenken aan een verhaal van toen ik jaren geleden voor een van de eerste keren in Rio was. Een man (Italiaan) vertelde me aan de bar van het hotel dat ik moest oppassen met de dames die te vriendelijk waren. Er waren Tx’en bij zei hij. Ik vroeg of hij ervaring er mee had en hij zij “si si”… en sprak doen de woorden (met een Italiaans accent) ” si si but what could I do, I already paid, so I turned him around and closed my eyes” . Hilarisch maar ik had dit blijkbaar vroeger aan Harley G moeten vertellen. Sorry… [/hide]

Voor wat zou die TX staan? Transexual? :coolness: Kan je dus lelijk aan mispakken eh Sensa!

Prachtige nummerplaat!!! :first:

mush moet in het wilde westen nog werken aan de populariteit van z’n yellow hack …

texas964.jpg

Hide the monkey!! :coolness:

of liefhebbers om mee verstoppertje te spelen …

911verstoppertje.jpg

voor de liefhebbers van eendenstaarten …

911rs-2.jpg

een jong Deens veulen waar je beslist meer over wil weten

MG.jpg

zo’n turbo ontbreekt nog in mijn collectie 😎

964-turbo.jpg

En ik ben nooit blond geweest!

Het is elk geval mijn voet niet, om over de rest nog maar te zwijgen.

😳 😈 😳

Een PK meer of minder

een been meer of minder

daar gaan wij niet moeilijk om doen. Zolang ze maar niet in mijn ogen kijken, Dan heb ik slaaptekort :engeltje:

denk niet dat die foto bewerkt is. de barst in de rechter bovenhoek van de voorruit is er evenmin uitgeshopt. en als je goed kijkt komt er aan haar rechterhand nog een blond piekjeskapsel in beeld. ook zonder hoge hakken zijn ruiten niet echt bestand tegen benen/voeten met stuiptrekkingen

15 reacties aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,270)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.