knappe vrouwen en porsches deel 2

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches deel 2

• Maker
    Discussie
  • voor diegene die eraan twijfelen, er staat wel degelijk een 911 op de achtergrond 😉
    porsche-and-girls-user33622_pic7360_1247620989-img.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1,126 tot 1,140 (van in totaal 1,270)
    • Rarara, wie kent deze Porsche.

Rarara, wie kent deze Porsche.

Daisy Duke in hotpants. waar is de tijd toen ze nog reed met the general
          911shorts.jpg

Daisy Duke in hotpants. waar is de tijd toen ze nog reed met the general
            911shorts.jpg

hoort deze foto nu bij dit topic of bij de ” personal nummerplaten ? 😉 😉

lady-ray-porsche-500_500.jpg

hoort deze foto nu bij dit topic of bij de ” personal nummerplaten ? 😉 😉

lady-ray-porsche-500_500.jpg

oké ‘t is ne rooie, maar ik vind het echt prachtig zo’n gemballa sideskirts op een 944 …

rooielatex.jpg

oké ‘t is ne rooie, maar ik vind het echt prachtig zo’n gemballa sideskirts op een 944 …

rooielatex.jpg

[hide]voor mijn part kan de aarde nog gerust een paar graadjes meer opwarmen :lekker: [/hide]

914bbs.jpg

[hide]voor mijn part kan de aarde nog gerust een paar graadjes meer opwarmen :lekker: [/hide]

914bbs.jpg

martini rosso, bianco … en flamingo
                          991martini.jpg

martini rosso, bianco … en flamingo
                            991martini.jpg

Zelfs een vroege 944 kon je met een lederen interieur verkrijgen 😉 😉

images(2)-2-3-4-5.jpg

Zelfs een vroege 944 kon je met een lederen interieur verkrijgen 😉 😉

images(2)-2-3-4-5.jpg

@Zuff : “Voor de transaxle fanaten :D”

Die geniet ervan, heb nog geen andere foto gezien waar het genieten zo af te lezen is. Zou de transaxle dan toch meer plezier verschaffen? :think: :think: :think:

@deepee
                                  : miauw miauw, knipoogje naar Hale Berry. Die mag mijn kattenbakvulling komen vervuilen :happy: :happy:

15 reacties aan het bekijken - 1,126 tot 1,140 (van in totaal 1,270)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.