knappe vrouwen en porsches deel 2

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches deel 2

• Maker
    Discussie
  • voor diegene die eraan twijfelen, er staat wel degelijk een 911 op de achtergrond 😉
    porsche-and-girls-user33622_pic7360_1247620989-img.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1,126 tot 1,140 (van in totaal 1,270)
    • Rarara, wie kent deze Porsche.

0

Rarara, wie kent deze Porsche.

0

Daisy Duke in hotpants. waar is de tijd toen ze nog reed met the general
          911shorts.jpg

0

Daisy Duke in hotpants. waar is de tijd toen ze nog reed met the general
            911shorts.jpg

0

hoort deze foto nu bij dit topic of bij de ” personal nummerplaten ? 😉 😉

lady-ray-porsche-500_500.jpg

0

hoort deze foto nu bij dit topic of bij de ” personal nummerplaten ? 😉 😉

lady-ray-porsche-500_500.jpg

0

oké ‘t is ne rooie, maar ik vind het echt prachtig zo’n gemballa sideskirts op een 944 …

rooielatex.jpg

0

oké ‘t is ne rooie, maar ik vind het echt prachtig zo’n gemballa sideskirts op een 944 …

rooielatex.jpg

0

[hide]voor mijn part kan de aarde nog gerust een paar graadjes meer opwarmen :lekker: [/hide]

914bbs.jpg

0

[hide]voor mijn part kan de aarde nog gerust een paar graadjes meer opwarmen :lekker: [/hide]

914bbs.jpg

0

martini rosso, bianco … en flamingo
                          991martini.jpg

0

martini rosso, bianco … en flamingo
                            991martini.jpg

0

Zelfs een vroege 944 kon je met een lederen interieur verkrijgen 😉 😉

images(2)-2-3-4-5.jpg

0

Zelfs een vroege 944 kon je met een lederen interieur verkrijgen 😉 😉

images(2)-2-3-4-5.jpg

0

@Zuff : “Voor de transaxle fanaten :D”

Die geniet ervan, heb nog geen andere foto gezien waar het genieten zo af te lezen is. Zou de transaxle dan toch meer plezier verschaffen? :think: :think: :think:

@deepee
                                  : miauw miauw, knipoogje naar Hale Berry. Die mag mijn kattenbakvulling komen vervuilen :happy: :happy:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1,126 tot 1,140 (van in totaal 1,270)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.