Home › Forum › Zeverhoekje › knappe vrouwen en porsches deel 2
- Dit onderwerp bevat 1,270 reacties, 64 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 4 maanden geleden door Gert.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
ahah die kennen we ook 😳 vorig jaar nog mee staan headbangen op graspop … denk dat ze toen met een paar vriendinnen iets te vieren had 😉
maar daarom is de nood aan onze dagelijkse dosis vitamientjes niet minder. voila sèahah die kennen we ook 😳 vorig jaar nog mee staan headbangen op graspop … denk dat ze toen met een paar vriendinnen iets te vieren had 😉
maar daarom is de nood aan onze dagelijkse dosis vitamientjes niet minder. voila sèKleine correctie, Doris kwam van Ijsland en idd, het uniformpje wordt nu gedragen door Sofie en die komt dan weer uit Dessel. 😉
Kleine correctie, Doris kwam van Ijsland en idd, het uniformpje wordt nu gedragen door Sofie en die komt dan weer uit Dessel. 😉
[hide]ik kom gisteren thuis en hoorde activiteit in de garage bij m’n buurman. vreemd want die is toch daarstraks vertrokken naar z’n werk?
ik grabbel wat spullen bij mekaar die ik ter zelfverdediging kan gebruiken tegen sujetten met slechte bedoeling en ga er op af. en wat tref ik aan wanneer ik door een zijraam naar binnen kijk … het is Doris de Ghaneese poetsvrouw van Bladerunner die gospelzingend een pneumatische orbitale vacuüm vlakschuurmachine bedient.
wat doet zij hier … in de garage van mijn buurman nota bene? zou ze er nog meer bijjobkes op na houden ? en dan valt het bij me binnen dat het arme kind geen beschermende werkkledij ter beschikking heeft; en natuurlijk ook haar uniform, dat ze bij Bladerunner moet dragen, niet wil vuil maken.
sorry voor de povere kwaliteit van mijn telefooncamera, maar een wazige foto zegt nog altijd meer … [/hide][hide]ik kom gisteren thuis en hoorde activiteit in de garage bij m’n buurman. vreemd want die is toch daarstraks vertrokken naar z’n werk?
ik grabbel wat spullen bij mekaar die ik ter zelfverdediging kan gebruiken tegen sujetten met slechte bedoeling en ga er op af. en wat tref ik aan wanneer ik door een zijraam naar binnen kijk … het is Doris de Ghaneese poetsvrouw van Bladerunner die gospelzingend een pneumatische orbitale vacuüm vlakschuurmachine bedient.
wat doet zij hier … in de garage van mijn buurman nota bene? zou ze er nog meer bijjobkes op na houden ? en dan valt het bij me binnen dat het arme kind geen beschermende werkkledij ter beschikking heeft; en natuurlijk ook haar uniform, dat ze bij Bladerunner moet dragen, niet wil vuil maken.
sorry voor de povere kwaliteit van mijn telefooncamera, maar een wazige foto zegt nog altijd meer … [/hide]nog eentje om jullie op te beuren met dit druilerig koud weer (en mezelf natuurlijk ook) :sarcastisch
nog eentje om jullie op te beuren met dit druilerig koud weer (en mezelf natuurlijk ook) :sarcastisch
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.