knappe vrouwen en porsches deel 2

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches deel 2

• Maker
    Discussie
  • voor diegene die eraan twijfelen, er staat wel degelijk een 911 op de achtergrond 😉
    porsche-and-girls-user33622_pic7360_1247620989-img.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1,231 tot 1,245 (van in totaal 1,270)
    • https://vimeo.com/124141282

[video width=425 height=344 type=vimeo]124141282[/video]

0

[hide] hey Deepee , Ik had deze gisteren ook reeds gezien rond 14h30 , even buiten Scherpenheuvel, ben vlug gestopt om een fotootje te maken en nadien koudweg doorgereden om in de druilige regen enkele mooie Porsches te zien en leuke babbels te hebben en de afterparty of dinner was nog leuker . Tja soms moet een mens keuzes maken in het leven…. :drink: ; p;s. heb wel in bed geslapen en niet in mijn garage [/hide]

22af63a044da46e97bf33622d6bf6b92(1)-2.jpg

0

[hide] hey Deepee , Ik had deze gisteren ook reeds gezien rond 14h30 , even buiten Scherpenheuvel, ben vlug gestopt om een fotootje te maken en nadien koudweg doorgereden om in de druilige regen enkele mooie Porsches te zien en leuke babbels te hebben en de afterparty of dinner was nog leuker . Tja soms moet een mens keuzes maken in het leven…. :drink: ; p;s. heb wel in bed geslapen en niet in mijn garage [/hide]

22af63a044da46e97bf33622d6bf6b92(1)-2.jpg

0

:happy: [hide]Dan heb jij alvast beter gedroomd dan mij want ik droomde dat ik passagier was in mijn Boxster(ke) met de missess aan het stuur en dat de naald van de toerenteller vol in het rood ging tot ze niet verder meer kon :bounce: en dan nog niet willen schakelen 😯 [/hide]

0

[hide]meestal gebeuren er tijdens het weekend wel wat spannende dingen. zij stond langs de weg te liften op de terugweg van scherpenheuvel. ik heet Mercedez fluisterde ze zachtjes in m’n oor met een voor mijn niet de achterhalen buitenlands accent. ik denk dat ze duits doceerde aan een school in Beveren. zonder woorden reden we verder de nacht in. vol spannend avontuur … deze ochtend lag ze zo nog naast mij in de auto want verder dan de garage zijn we niet geraakt.

tot ik werd gewekt door de wekker op m’n nachtkastje.

911functionalnude.jpg
              [/hide]

0

nog een slaapmutsje voor ik nog enkele uurtjes inhaalrust ga nemen …

speedster_woestijn.jpg

0

fotoshoot in het magazijn van een bekende onderdelenboer in Zichem, laat ons morgen nu net in de buurt zijn … ik heb dringend andere wintervelgen nodig :first:

0

[hide]hoe noem je dit nu? een flat6 met een extra zuiger ? [/hide]

0

996carbon.jpg

0

z13017.jpg

0

3294482333_298a71ee84-2.jpg

0

😀

0

MOMO kleurt je dag …

porscheTurbo-Momo2.jpg

porscheTurbo-Momo.JPG

0

[hide]de gezondheid van de PFB-bezoekers gaat voor, dus we gaan de schoonheden tijdelijk meer verhullen. met een dikke jas bijv. :sarcastisch [/hide]

997lipstick-BnW.jpg

0

[hide] dan best niet te lang rond dwalen en zeker niet alle 102 pagina “s in één tijd bekijken hé ; allez nog eentje om je bloeddruk terug op normaal te brengen [/hide]

8a142114e078583d76ee38f17ff12a5c.jpg

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1,231 tot 1,245 (van in totaal 1,270)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.