knappe vrouwen en porsches deel 2

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches deel 2

• Maker
    Discussie
  • voor diegene die eraan twijfelen, er staat wel degelijk een 911 op de achtergrond 😉
    porsche-and-girls-user33622_pic7360_1247620989-img.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1,246 tot 1,260 (van in totaal 1,270)
    • [hide]Tiens uwe bloeddruk is zo hoog zegt mijn huisarts vorige week tegen me. Tja, die heeft dit draadje niet gezien natuurlijk …[/hide]

voor diegene die vandaag vroeg onder de wol kruipen … enkele “slaapmutsjes ”

cars_and_girls_porsche_911_gt3_rs_and_jordan_01.jpg

top-car-wall-sex-car-girls-56.jpg

top-ca11.jpg

maar ze is niet altijd even stout

100.jpeg

103.jpeg

wil je weten wat zij zei over ferrarirood … ? :happy:

104.jpeg

de onderste foto zet aan tot dromen

[hide] @ Deepee and Sensa ; een boot krijgt het ook niet opgelost ? alhoewel boot varen ook interessant kan zijn hoor 😉 😉 [/hide]

girls-on-boat.jpg

9c390bbfe1e6fbdc6e205ffbbee62446.jpg

download-2.jpg

[hide]zucht, diepe zucht…
                  ik weet het Deepee, de momenten zijn er nog, maar ze worden schaars…vroeger was het anders… :mrgreen:

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12.jpg
                  [/hide]

[hide]er zijn dan toch dingen die 2 porsches en een boot niet opgelost krijgen wat sleet van een halve eeuw en een overvloed aan hormonen door ballingschap teweeg brengen hoofdpijn.gif 😐 :mrgreen:
                    [/hide]

[hide]@IndyRed … neen die SIMPLY RED nummerplaat was een 996 denk ik (was donker) al zou ik ondertussen toch het verschil al moeten kennen :bounce: :bounce:

Wel prachtige kleur!! :respect2:

@Deepee
                      … die grijze foto zet inderdaad wel aan tot nadenken…. Als we niet meer kleur brengen in het leven gaan de dames gewoon bovenop onze P staan!!!

PatrickVB gaf al het goede voorbeeld in een ander draadje
                      (ICTM Brussel)

[i][b]Bij ons was het deze avond: moe maar voldaan.
                      Gelukkig kunnen rekenen op een fantastisch team om de klus te klaren.
                      Porschisten, bedankt![/b] [/i]

Ik ben benieuwd of er nog andere zijn voorbeeld gaan volgen …en het dan ook zo vrank en vrij durven neerschrijven.. :mrgreen:
                      [/hide]

het is gepermitteerd om wat kleur te brengen op een grijze maandagochtend ?

993speedlines.jpg

eentje om het Z/W weekend af te sluiten en het GDIM gevoel nog FF te verdringen (voor hen die nog niet vertrouwd zijn met het GDIM syndroom, het is de tegenhanger van de meer bekende TGIF mutant en staat voor ‘god damn it’s monday’).

911BnW.jpg

Sorry, fotoke vergeten.
                            Anders krijg ik ervan langs dat het off topic was.

Attachments:
                            • 3294482333_298a71ee84.jpg

Nee hoor. Heb gewone plaat. Rijdt er dan nog een rode cabrio 997 rond?

Nee hoor geen simply red. Gewoon een standaard plaat.

Attachments:
                                • Pke-2-3.jpg

356BnW.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1,246 tot 1,260 (van in totaal 1,270)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.