Knappe vrouwen en Porsches deel 3

Home Forum Zeverhoekje Knappe vrouwen en Porsches deel 3

• Maker
    Discussie
  • En hopla we zijn weer vertrokken….

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 823)
    • door tropisch warme temperaturen geeft men code rood voor toegang tot natuurlijk schone gebieden …

niet alleen achterspoilers zijn mooier als ze subtieler zijn. wat meer om het lijf en meer eigen verbeelding …

[quote=”Mushroom” post=269185]

Die poep!! :lekker: :lekker:
          Of wacht, nee… ;)[/quote]

Is dat nu getint glas of privacy glas ? 😀 😀

Wing, dan mag ik bij mijn vrouw overall afblijven 🙂 🙂 🙂

[quote=”Harley G” post=269186]Ik blijf het moeilijk hebben met die gele pinkers….:shock:[/quote]

Dat is origineel hé Gert, moet je af blijven héé…. :happy: :happy:

en voor de rest ook tanden bijten Harley G

Ik blijf het moeilijk hebben met die gele pinkers….:shock:

Die poep!! :lekker: :lekker:
                              Of wacht, nee… 😉

Ik raad aan om DE VIJF LEVENSLESSEN van Paul Michiels eens te lezen. Dat met die auto’s is niet belangrijker dan dat van die vrouwen. Stelletje neanderthalers.

het houdt tegenwoordig niet op met twee categorieën, vrees ik Sensa … maar het doet geen afbreuk aan haar “noden”.

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 823)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.