Knappe vrouwen en Porsches deel 3

Home Forum Zeverhoekje Knappe vrouwen en Porsches deel 3

• Maker
    Discussie
  • En hopla we zijn weer vertrokken….

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 823)
    • Wisten jullie al dat ik gedachten kon lezen… die madam op de passagierszetel denkt … verdomme nu zit die weeral met zijn hand aan de versnellingspook, heeft die kerel nu echt niet door waar die hand zou moeten zijn om mij een plezier te doen???? De volgende keer vraag ik het op “de man” af … gay or hetero? 🙂 🙂 🙂

Grapje he

wollen trui en lange broek is het meest winterse wat ik kon vinden tussen mijn ponskaarten …

Merci Deepee… een dikke jas foto, dat past nu helemaal! Maandag sneeuw, vandaag min3 en vliegtuig moest ge de-iced worden. Het zijn niet meer de juni’s van vroeger!!!

PS … maar mijn handen zijn nog altijd warm! 🙂

oef Sensa, foto’s uploaden kan weer, dus doen we er nog eentje … :engeltje:

991evo.jpg

oesje, onder het niveau van de commentaren van het HLN 😳 😥 😈 🙄

zCurbs.jpg

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 823)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.