Knappe vrouwen en Porsches deel 3

Home Forum Zeverhoekje Knappe vrouwen en Porsches deel 3

• Maker
    Discussie
  • En hopla we zijn weer vertrokken….

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 823)
    • En zeggen dat het nu ginder onder nu winter is. Sensa heeft het blijkbaar niet heel koud…

Mijn handen jeuken om op onderzoek te gaan om die vraag te beantwoorden … ik weet wel niet of mijn handen groot genoeg zijn, maar … ik heb wel een grote mond, dat zal in dat geval ook wel helpen zeker :happydance:

durf te wedden dat hier bij sommige van die beeldjes er ook plastiek of dergelijke in zit…. is dat dan ook niet veilig meer? 😉

Maar ik mag niet gaan vissen in de zee zegt mijn vrouw.

Er zit tegenwoordig plastic in de vissen zegt ze en dat is niet goed voor het milieu zegt er dan ook nog eens wijselijk bij. Ze weet zo-n dingen goed, mijn vrouw, want zij leest dagelijks de gazet en dan nog wel op internet.

Ze leest ook de commentaren van het HLN, ik deze van het Porscheforum, weerom is haar leesniveau en wijsheid hoger dan het mijne :happy: :mrgreen:

Maar nog het liefst kijk ik naar de beeldjes van dit onderwerp! :first:

de zee zwemt er vol van Sensa

zz0539_n.jpg

Toch schoon he!

zz26591_o.jpg

zz0004_n.jpg

z_0356.jpg

ne witte ERE

zz9912_n.jpg

z911-Carrera-T-0382.jpg

Ik zie alleen die mooie velgen :engeltje: :mrgreen:

Neen, dat lijken me geen Louboutins. Maar wat er in zit is toch uit het juiste hout gesneden denk ik ?!

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 823)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.