Knappe vrouwen en Porsches deel 3

Home Forum Zeverhoekje Knappe vrouwen en Porsches deel 3

• Maker
    Discussie
  • En hopla we zijn weer vertrokken….

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 823)
    • volgens mij geen echte leboutins, maar ik ben geen kenner of heb de rekening ervan niet betaald

997fuchs-2.jpg

In de natuur heb je ook graag veel biologische diversiteit… :popcorn:

Anyway: Dafne Schippers. Kan naar het schijnt ook zonder wielen snel uit de startblokken schieten… Kleurenblind is ze dan weer blijkbaar wel. Nobody is perfect.

dafne-schippers-porsche-macan-06.jpg

:censored: :mrgreen: :mrgreen:

jakkes, doe maar gewoon YS, da’s al meer dan gek genoeg …

zz61120_n.jpg

De 968 stond netjes ondergronds geparkeerd, maar eens bovengronds in Leipzig bleken we midden in het jaarlijkse Wave Gotik Treffen te zijn beland! Een tikje gender-fluide, maar dat is geheel in lijn van het onderwerp! Of waar je dank zij je Porsche al niet kan terecht komen… :engeltje:

P5207894.JPG

P5207889.JPG

P5207888.JPG

P5207907.JPG

P5207914.JPG

[quote=”Mart” post=267176]Ik ben om … liever latex dan hout!!! :drink:

Maar ja, of Sensa daar nou gevoelig voor is … :think:[/quote]

Als jij die Latex draagt Mart, gaan wij nog eens een toerke doen! Je zal dan merken dat er nog andere zaken hard en zacht kunnen zijn! :mrgreen: Ik bedoel een houten stuur he!

Ziehier een interieur zoals Ferdinand zelf het heeft gewild…. ook verkrijgbaar met stuur aan de andere kant, ook een Engels groen blaadje (ook van diezelfde boom) lustte die Ferdinand wel.

FBEDBF7F-BED4-4B51-A897-00821518070A.jpeg

z2480_o.jpg

zAriya.jpg

zEsmeeHawkey.jpg

z356red-2.jpg

[quote=”Yellow Submarine” post=267642]Mijn naam is haas! Als ik al gaan lopen ben is het omdat ik dat tapijt op die deurbakken vreselijk vind. Dat zou mijn eerste mod zijn bij een 964. Tapijt hoort op de grond te liggen. Bayeux misschien uitgezonderd[/quote]

Vind ik net een van de vernuftigste zaken aan oude elfjes. Zo kan je met je schoenen geen krassen maken bij het instappen…

zz7648_n.jpg

Mijn naam is haas! Als ik al gaan lopen ben is het omdat ik dat tapijt op die deurbakken vreselijk vind. Dat zou mijn eerste mod zijn bij een 964. Tapijt hoort op de grond te liggen. Bayeux misschien uitgezonderd

Bayeux_Tapestry_scene55_William_Hastings_battlefield.jpg

Maar back on topic: hoe onderhoud ik mijn Porsche?

319811335.jpg

na de korte terechtwijzing aan het adres van de de meneer met de gele cayman is de dame aangetroffen in een ander voertuig.
                                van de bestuurder is elk spoor zoek en dit is hoe we haar aangetroffen hebben. een forensisch onderzoek is opgestart …

ZZ6960_o.jpg

Dan denk ik dat ze me eerder een draai om de oren komt geven. Zeker als ze van Antwerpen is. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 823)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.