Knappe vrouwen en Porsches deel 3

Home Forum Zeverhoekje Knappe vrouwen en Porsches deel 3

• Maker
    Discussie
  • En hopla we zijn weer vertrokken….

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 823)
    • Nou Sensa, ik dacht dat de kerel die zo verliefd over het groene koetswerk wreef er nogal Berbers uitzag…

Effe vergeten dat jij daar wellicht niet alle Weveriaanse uitspraken terzake meekrijgt die wij hier direct op ons witte bord krijgen. :engeltje:

Hey deepee, dat wist ik uiteraard, daarom dat ik schreef “opsmuk”. Hout is een prima bouwmateriaal, maar ik ben zowat tussen de schavelingen geboren, dus ik hoef na al die jaren het goedje niet meer zo nodig ook tijdens mijn verplaatsingen aan te zien… Voor een vloerbekleding kan het nog net:

fbcbad3b4f8c4443fa4cca715bad4349.jpg

Maar liever niet bij een Porsche…

18455a168b0d168b9d23e47c683646aa--latex-lady-catwoman.jpg

58d4b773960f32521ecfa578a75dc2b5.jpg

Toch? :drink:

Aha, er kan dus nog steeds ‘s morgens vroeg stevig handsfree worden geproost op het forum… :drink: :drink: :drink: (sorry Zuff)

Ennuh, prachtig dat klassieke houtwerk, zelfs de F1 rijdt nog rond met houten bodemplaten!! :driver: :driver: :driver:

zal ik hem voor je uitleggen Sensa :engeltje: als je bomen kapt om auto’s te bouwen heb je op termijn geen bos meer en staat de fabriek in de woestijn (als je zonder internationaal transport redeneert)
          maar YS heeft het hier volledig mis. Morgan gebruikt dan misschien geen houtwerk voor opsmuk maar ze bouwen er het hele subframe mee KLIK 😎

zz390_n.jpg

[quote=”Yellow Submarine” post=267112]Dus groene worden in de woestijn geassembleerd? :drink:[/quote]

Neen. Geen idee trouwens waar je dat vandaan haalt. Het is het interieur, met hout, van het 1.000.000ste exemplaar van de 911. Een eerbetoon, dit evenals de groene kleur. DE kleur van de Porsches van menig Porsche bestuurslid met dezelfde achternaam.

Zelfs Morgan heeft dus geen hout nodig voor de opsmuk…

0c4fe70e5def2d7a5e39451985f37886--superdry-pin-up-girls.jpg

34616efe025f858a5ffb760a98ee82f7.jpg

images.jpeg

c899e273f138d8b668efa2a138845f7b.jpg

een nietszeggende reactie is hier toch geen reden om te denken “dan stopt het zeker”, dus we doen er nog eentje … :drink:

zAAshNs.jpg

Dus groene worden in de woestijn geassembleerd? :drink:

Aan Mart, ik mis je ook lieve schat :respect2: :drink:

Aan YS, kom eens boven water, heul even niet mee met de meerderheid, die het zwarte houtloze interieur als zaligmakend beschouwen.

Wel zij, net zoals vele andere kuddedieren, dwalen. Zij, en dit is zo kenmerkend voor het Vlaamsche Volk, kennen hun geschiedenis niet. Bovendien durven zijn amper anders te zijn dan anderen bijgevolg is hun smaakontwikkeling in een vroeg stadium gestopt.

Hier wat fotos aangaande de geschiedenis, ver weg en dichtbij van Porsche interieurs.

A7FF4BC5-82E4-41D1-8F90-ED2BFED30A55.jpeg

BC1B382B-8455-408A-8001-955D306CA762.jpeg

74DF5808-1062-4EAF-AF0F-363EC3A45145.jpeg

Ook de kleur groen wordt door de oprichters van Porsche een warm hart toegedragen…

67E1814D-F712-4BB4-87F1-9DAABB01BFC1.jpeg

Ik wist niet dat Sensa met een 911 reed, ik dacht dat het een soort koets van hout was?? :drink:

Ik heb alle binnen- en buitenspiegels op mezelf gericht Sensa! :happy:

Maaruh excuses, ik had je even over het hoofd gezien, je bent ook zo ver weg, ik bedoelde natuurlijk ‘Ik zie alleen maar lelijke gasten in die Elfjes rijden, behalve in die van Sensa dan …’! :first:

z824dfb5.jpg

Mart, heb je nu nog altijd die spiegel op je stuur hangen? :happy: :mrgreen:

natuurlijk dat je alleen die lelijke gasten ziet, de rest staat bij Deepee op den hof….. aan te schuiven voor de foto :happy: :happy: :happy:

:think: For real? Ik zie alleen maar lelijke gasten in die Elfjes rijden … :wtf:

z0e6_a.jpg

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 823)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.