Knappe vrouwen en Porsches deel 3

Home Forum Zeverhoekje Knappe vrouwen en Porsches deel 3

• Maker
    Discussie
  • En hopla we zijn weer vertrokken….

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 823)
    • normaal genoeg

0

Zet er maar weer normale foto’s op, alij normaal moe zien wat ik hier zeg, foto’s waar de meerdere mannen hier contenter van worden

0

ocharme suggelaarke

0

Nog even voor de slapertjes onder ons, maar de dominante sexe is tegenwoordig toch echt het rondborstige exemplaar … (wel in mijn bescheide wereldje dan toch, hahaha)

0

[quote=”kleinekastenteufel” post=284333″]Veel schampere opmerkingen vanwege de dominante sexe: de vrouw als lustobject ![/quote]
              U hebt gelijk, commentaar gecorrigeerd.

0

Voila , om eenieder hier content te houden ,ongeacht de geaardheid 

0

Even wat kanttekeningen hierbij  :
                   -Al deze dames lijken me vrijwillig  aan de fotoshoots deel te nemen : ik zie geen enkele gedwongen aktie 
                   -Deze foto’ s kunnen enkel  de leden zien die zijn ingelogd 
                  -Ik denk op sociale media oa Instagram ,FB e.d. zijn er talrijkerer  posts met reakties, al dan niet schunnig of zelfs op het randje af.
                  -We houden het hier nog een beetje beschaafd en achter elke woordspeling zit een dubbele interpretatie : het is maar hoe de ander het opvat

Vergeet niet  ,bij elke foto moet ook een Porsche afbeelding aanwezig zijn !!

Noot : er zijn hier ook veel mannelijke leden ,waar thuis de vrouw de plak zwaait !   Wie  is dan de dominante  sexe ? 

0

Veel schampere opmerkingen vanwege de dominante sexe: de vrouw als lustobject !

0

En “strak” of ” loshangend” ,; het blijft aantrekkelijk  zo’n turbo 

0

Louter hypotetisch gezien nu …..;  Hoeveel op honderd  mannen volgen jouw  keuze ?            

0

Die gele!

0

over moeilijke keuzes gesproken , ?  geel of …….. toch  

0

[quote=”Drip” post=284317″]Onze huisreporter schiet enkel op stilstaand wild …
                               [/quote]
                              naarmate de leeftijd vordert kies je voor gemakkelijke prooien en laaghangend fruit hé Drip.
                              @Zuff zit deze strak genoeg?

.  

0

Valt dit statistisch  gezien onder stilstaand of loslopend wild ? 

0
                                XXX

Onze huisreporter schiet enkel op stilstaand wild  

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 823)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.