Knappe vrouwen en Porsches deel 3

Home Forum Zeverhoekje Knappe vrouwen en Porsches deel 3

• Maker
    Discussie
  • En hopla we zijn weer vertrokken….

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 823)
    • normaal genoeg

Zet er maar weer normale foto’s op, alij normaal moe zien wat ik hier zeg, foto’s waar de meerdere mannen hier contenter van worden

ocharme suggelaarke

Nog even voor de slapertjes onder ons, maar de dominante sexe is tegenwoordig toch echt het rondborstige exemplaar … (wel in mijn bescheide wereldje dan toch, hahaha)

[quote=”kleinekastenteufel” post=284333″]Veel schampere opmerkingen vanwege de dominante sexe: de vrouw als lustobject ![/quote]
              U hebt gelijk, commentaar gecorrigeerd.

Voila , om eenieder hier content te houden ,ongeacht de geaardheid 

Even wat kanttekeningen hierbij  :
                   -Al deze dames lijken me vrijwillig  aan de fotoshoots deel te nemen : ik zie geen enkele gedwongen aktie 
                   -Deze foto’ s kunnen enkel  de leden zien die zijn ingelogd 
                  -Ik denk op sociale media oa Instagram ,FB e.d. zijn er talrijkerer  posts met reakties, al dan niet schunnig of zelfs op het randje af.
                  -We houden het hier nog een beetje beschaafd en achter elke woordspeling zit een dubbele interpretatie : het is maar hoe de ander het opvat

Vergeet niet  ,bij elke foto moet ook een Porsche afbeelding aanwezig zijn !!

Noot : er zijn hier ook veel mannelijke leden ,waar thuis de vrouw de plak zwaait !   Wie  is dan de dominante  sexe ? 

Veel schampere opmerkingen vanwege de dominante sexe: de vrouw als lustobject !

En “strak” of ” loshangend” ,; het blijft aantrekkelijk  zo’n turbo 

Louter hypotetisch gezien nu …..;  Hoeveel op honderd  mannen volgen jouw  keuze ?            

Die gele!

over moeilijke keuzes gesproken , ?  geel of …….. toch  

[quote=”Drip” post=284317″]Onze huisreporter schiet enkel op stilstaand wild …
                               [/quote]
                              naarmate de leeftijd vordert kies je voor gemakkelijke prooien en laaghangend fruit hé Drip.
                              @Zuff zit deze strak genoeg?

.  

Valt dit statistisch  gezien onder stilstaand of loslopend wild ? 

XXX

Onze huisreporter schiet enkel op stilstaand wild  

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 823)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.