Knappe vrouwen en Porsches deel 3

Home Forum Zeverhoekje Knappe vrouwen en Porsches deel 3

• Maker
    Discussie
  • En hopla we zijn weer vertrokken….

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 823)
    • zz73378_n.jpg

Hahahaha, nog even, ben me van geen kwaad bewust, ik ben gewoon van de pure beleving! :happy:

Erwin , sinds je minder in de gele P rijdt , spreek je meer wartaal 😀 😀 😀 😀 😀

img_6348.jpg

Ik had deze week mijn portie onnozelheid nog niet gepost! :popcorn:

begrijp mij niet verkeerd…, maar ik kan even niet volgen hier….. :wtf:
              proper -> vagina -> pose -> fitness -> vrouw -> Boxster -> maar toch liever een 911 cabrio…? en dan de “biscuit” … 😯 :wtf: :mrgreen:

Hoewel dit één van mijn favoriete topics is (in elk geval veel interessanter dan gekissebis over GoodYear of Michelin…) zou ik er toch nogmaals op aandringen om het proper te houden. Ik weet ondertussen best wel hoe een vagina er uit ziet, dus hier hoef ik deze niet te zien. Er is een tijd en een plaats voor alles. :engeltje:

En dit is uiteraard allemaal pose wat we hier zien. Terwijl er op de fitness waar ik ga een vrouw is die met een Boxster rijdt (en veel) en deze ook zelf heeft bekostigd. Dat is veel cooler. Deze week wist ze me te zeggen dat ze eigenlijk een 911 cabrio wil hebben en dat ze die zeker ooit zal kopen. That’s another biscuit dan al die poppetjes hier!

Niet alles is trouwens wat het lijkt

324B613300000578-0-image-a-47_1458239995681.jpg

Deze Caitlin Jenner heette namelijk vroeger Bruce :drink:

Ja Peter je hebt gelijk ,wij houden beide van mooie dingen .
                  Een porsche is mooi en een vrouw poseert graag

En goed om weten , all deze dames doen het vrijwillig , poseren bij een Porsche 😆 😆 😆 😆 😆

Be friendly and charming to any lady please :applaus: :applaus: :applaus:

9892849625_955ae92971_b-2.jpg

fashion-photography-sopot-porsche-szulc-160713-23.jpg

Meer Vrouw-vriendelijke foto’s nu ! no futher comment :coolness: :coolness: :coolness: :coolness:

stock-photo-young-beautiful-sexy-girl-in-red-dress-goes-to-a-white-sports-car-and-holding-the-keys-468463727.jpg

stock-photo-young-beautiful-sexy-girl-in-red-dress-goes-to-a-white-sports-car-and-holding-the-keys-468463736.jpg

5772123762_52db96872c_b.jpg

frankfurt-2013-sexy-girl-makes-911-50th-edition-look-good-live-photos-66762_1.jpg

XXX

Ja, ik heb het gevonden waarom ik met Jacques goed kan opschieten.
                          We houden van dezelfde topic 😀 😀 😀

Is wel zo ,als er topics zijn waar je je aan stoord doe ze dan niet open .
                            De topics die mij niet interesseren bezie ik ook niet

Beste “kleinenkastenteufel”

Deepee , Mart , ik ( Zuff) en vele andere zoeken telkens de mooiste sexy vrouwen in combo met Porsche

We proberen juist de mooiheid van de combo laten te zien met een vleugje humor erbij !
                              Alle zinspelingen en woordspelingen slaan o.a. op de technische kennis van Porsche en ja….; er staat dan daar een sexy of bijna naakte dame mee op de foto !
                              .
                              Ieder interpreteert of vult zelf de woordspelingen in naar zijn dunken of goedkeuren ; Je bent ook niet verplicht om deze topic te openenen te lezen .

In de populaire kwis ‘ de slimste mens ter wereld” worden reeds 11 jaren lang soortgelijke woord en zinspelingen gemaakt en toch haalt Eén of Vier TV de kwis niet uit de ether.Integendeel , het is een kijkcijferkanon

Ben je misschien goed bevriend met Annemie Struyf ?

Opmerking : jouw profielnaam kan ook door een bepaalde bevolkingsgroep totaal verkeerd begrepen worden en dan komt dat misschien ook over als gay-onvriendelijk :coolness:

groeten

Edit MOD: onnodige quote gewist

De vergelijkingen van ZUFF, Mart, deepee, … vallen onder de nummer vrouw-onvriendelijk, foei ! 😳

:mrgreen:

Die klokkies zitten veel te dicht bij mekaar volgens mij …

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 823)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.