Knappe vrouwen en Porsches deel 3

Home Forum Zeverhoekje Knappe vrouwen en Porsches deel 3

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

En hopla we zijn weer vertrokken….

15 reacties aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 823)
      • Jack :salut:

t’Is Ok, :respect2:

Hij heeft het beste leven gehad dat een hond zich maar kan voorstellen en hij had er zelf vrede mee dat Ine, de veearts, hem thuis op zijn zetel, zijn laatste spuitje gaf. We hadden afgesproken dat we hem lieten inslapen voor het echte verval zou intreden, een waardig einde maw.

Ik ken mensen genoeg die hun huisdier overal proberen doorheen te slepen zonder meerwaarde en het dier ten onrechte nog laten afzien, juist omdat die mens zijn geliefd huisdier niet wil afgeven.

Ik ken geen enkele hond die zo zelfstandig, koppig, intelligent, trouw en lief was als onze Jack “de Russel”. Alle honden van de buurt gingen een bochtje om als hij in de buurt was, zelfs de 10 keer grotere Ridgeback van mijn overbuur had het grootste respect voor de kleinste hond van de straat. Respect moet je verdienen was zijn leuze en elke nieuwe hond in onze straat moest zijn eerste kennismaking bekopen met een aanval om te tonen wie hier de baas was. Zelfs op zijn bijna zeventiende moest de nieuwe Golden Retriever van mijn buurman er aan geloven.

Mensen en vooral kinderen waren zijn lievelingen, nooit enige agressie naar de mens, maar o wee als je een kat, kip, vogel, muis of hond was.

Het ga je goed Jack. :salut:

20160703_153008-kopie.jpg

zz991.jpg

heel veel sterkte met je verlies!

Das zekers een mooie hondenleeftijd om te mogen bereiken, desalniettemin Lucske en Vrouwke, treurig nieuws, veel sterkte en hoop dat de mooie herinneringen blijvend mogen zijn.

Wim

Nooit niet leuk om te lezen, want zijn zelf ook hondenliefhebbers, en ook een Jack gehad zoals je wel eens op onze foto’s zag.
                  Maar heeft toch een mooie leeftijd bereikt.

nog na je laatste blitzbezoek dan bladerunner?
                    na zoveel jaren, ook wanneer de kwaliteit van leven niet helemaal top was, dan nog is het verlies van zo’n huisdier zwaar verteerbaar 😕

zzc503.jpg

Nooit leuk afscheid moeten nemen van je trouwe viervoeter, STERKTE!

Het verschil met mijn hond is (was, want Jack de Russel heeft na 17 jaar zijn laatste adem uitgeblazen) dat deze wel blij was als hij uit de koffer mocht. 😥

zzG50.jpg

zz997.jpg

zJeans.jpg

zz997c4.jpg

z993_n.jpg

z356sp.jpg

15 reacties aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 823)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.