knappe vrouwen en porsches

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches

• Maker
    Discussie

• vincent
    Deelnemer

Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
      Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien 🙂

Attachments:
      • an_auto.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,338)
      • @ deepee : scherpte van een fotograaf . Het is maar hoe je door je lens kijkt en waar je focus op gericht is :de kleur van de Porsche of de kleur van de omgeving …..

Attachments:
        • 928May102.jpg
        • GTSwithAmy.jpg
        • IMG_4364.jpg
        • 928Oct091.jpg

de fotograaf kan blijkbaar alles niet alles scherp in één beeld krijgen …

987string.jpg

986hardtop.jpg

997kirsten.jpg

[quote=”Black_Pearl” post=219513]Geweldig sexy foto :coolness: , maar ben ik nu echt de enige die zich stoort aan die schoenen op de vleugel van deze Porsche? :shock:[/quote]

Schoenen, schoenen 😳
                          Welke schoenen :lekker: :lekker: :lekker: 😉

[quote=”Black_Pearl” post=219513]Geweldig sexy foto :coolness: , maar ben ik nu echt de enige die zich stoort aan die schoenen op de vleugel van deze Porsche? :shock:[/quote]

Ja

[hide]wss wel, ik zou me meer zorgen maken over die scheur aan de achterkant die je vanuit de plek van de fotograaf niet ziet 😎 [/hide]

Geweldig sexy foto :coolness: , maar ben ik nu echt de enige die zich stoort aan die schoenen op de vleugel van deze Porsche? 😯

[hide]een beetje extra vitamientjes om de laatste werkdag aan te vatten … en geniet met mate want ik wil straks geen griepvaccins gaan promoten

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,338)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.