knappe vrouwen en porsches

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches

• Maker
    Discussie
  • Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
    Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien 🙂

Attachments:
    • an_auto.jpg
15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 1,338)
    • [hide]Misschien is Mush de man van dat Porsche Poepen filmpje ?[/hide]

0

[quote=”Mushroom” post=214386]Ben ik de enige die bij het zien van bovenstaande foto denkt “ach nee… die gaat heel dien auto verkl*ten, als ze er tenminste al niet mee in den decor gaat”, ipv “knap ding”? :oops:[/quote]

Kort door de bocht “Ja, jij bent de enige”

En eigenlijk dacht ik ook nog toen ik haar zo naast mij zag instappen, ik citeer : “hopelijk heeft ze haar botten goed opgeblonken en ga ik straks de schoensmeer van haar rechterbot, die omwille van wrijving tegen de passagiersdeur wordt gesmeerd, er makkelijk afkrijgen … maar dat zijn zorgen voor later, ze eerst rustig tot op “ons plekse” laten rijden”

0

[hide]@Mush : Neen man, “Knap ding” is het hier. Die auto is niet van mij dus ze mag er mee doen wat ze wil ![/hide]

0

Laat je niet afleiden, ik kijk enkel naar de auto’s Mush :engeltje:

0

Ben ik de enige die bij het zien van bovenstaande foto denkt “ach nee… die gaat heel dien auto verkl*ten, als ze er tenminste al niet mee in den decor gaat”, ipv “knap ding”? 😳

0

997maaike.jpg

0

997turbo-2.jpg

0

997gilberta.jpg

0

997_4.0maité1.jpg

997_4.0maité2.jpg

0

auto’s wassen als hobby is een echte hype geworden, helaas is het hier nog niet doorgedrongen …

911carwash.jpg

0

Dat lukt enkel bij een 944 hoor :first: :engeltje:

0

[quote=”deepee” post=214058]dit is in tijden de knapste die ik zag voorbijkomen. hier smelt toch je hart van als papa :applaus:

[/quote]

Ik krijg die van mij niet zover dat ze mij meehelpen, deepee :bounce:

0

997sportClassic.jpg

0

dit is in tijden de knapste die ik zag voorbijkomen. hier smelt toch je hart van als papa :applaus:

Was944.jpg

0

911cleo.jpg

0
                                15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 1,338)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.