knappe vrouwen en porsches

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches

• Maker
    Discussie

• vincent
    Deelnemer

Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
      Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien 🙂

Attachments:
      • an_auto.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 1,338)
      • Kom ook uit de buurt van die lekdreef, lekker lekken daar 😈

Een foto zegt in dit geval meer dan 1000 woorden.
          lekken.jpg

Alwaar mijn roots liggen, heft dat “lekken” een andere betekenis. Wij hebben er zelfs een “lekdreef”!!
            Sorry, Nederlandse vrienden. Hoe ik dat moet uitleggen aan jullie weet ik nog niet. Met wat alcohol lukt dat gewoonlijk beter (dat uitleggen he) :happy:

bij het ouder worden gaan ze allemaal lekken zè.

F

Da’s wel weer zo’n watergekoeld model hé. Je zou beter moeten weten :mrgreen:

porsche_2_red_corset_248_by_bolddaniel-d31ydnu.jpg

11025807_10204966596538919_660013076949387487_n.jpg

… das wel heel jong he Deepee … Ik ben meer voor het rijpere type. Die vervangen dan wel zelf de banden niet, maar weten hoe ze dankbaarheid moet tonen :mrgreen:

your way to Porsche AG: student, afgestudeerd of professional KLIK

ander en beter …

Is dat Jean Claude Vandamme? :wtf:

op de voorkant past een body paint met audi logo wss veeeeele male beter :mrgreen:

Mijn “spoiler” komt niet omhoog hoor 🙁

Deze telt niet zeker :think: :happy:
                                  4470d1026831555-porsche-crest-tattoo-plogo_back.jpg

Nochtans ook een mooie kont….die 928 :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 1,338)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.