knappe vrouwen en porsches

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches

• Maker
    Discussie
  • Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
    Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien 🙂

Attachments:
    • an_auto.jpg
15 reacties aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 1,338)
    • [quote=”Mushroom” post=197926]… via Google image proberen grotere te vinden (I aim to please) en toen kwam ik HIER terecht, en sorry hoor maar ik ga ze niet allemaal copy/pasten [/quote]

Kanone !!! wat een mooi arsenaal :respect2:

Dat noem ik nu klasse, se! :up: :coolness: :popcorn:

Mooi blauw is niet lelijk :up:

Turboblauw.jpg

Eerlijk gezegd heb ik het niet zo voor de silicone ballonnen maar ik kan er ook weer niet naast kijken… 😳 Dus tja…. :up:

Vreemd toch wat een mens allemaal tegenkomt gewoon door te googelen op BP en Porsche…

Fotootjes waren wat klein, via Google image proberen grotere te vinden (I aim to please) en toen kwam ik HIER terecht, en sorry hoor maar ik ga ze niet allemaal copy/pasten :respekt:

PB

losse flodders in mijn geval, heeft het voordeel dat je kan “her” jagen. :mrgreen:

IMG_1271.jpg

IMG_1274.jpg

doen jullie dat met scherp of losse flodders ?

En vanaf de herst mag je erop jagen…

En in de zomer mogen ze loslopen…. :coolness:

in de herfst zitten de konijntjes altijd dichter tegen de afspanning 😉

Wel wisselvallige temperaturen 😀

PB

Hoezo lelijke koplampen? 😉

Volgens mij staat deze te koop bij Witmer & Odijk

http://www.witmerodijk.nl/te-koop/porsche-911-rt-1970/268

15 reacties aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 1,338)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.