knappe vrouwen en porsches

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches

• Maker
    Discussie
  • Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
    Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien 🙂

Attachments:
    • an_auto.jpg
15 reacties aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 1,338)
    • Klasse!
      image_2015-02-07.jpg
      Ook nog klasse…. :coolness:
      image_2015-02-07-2.jpg

[quote=”PatrickB” post=196859]Volgens mij heeft Mush behalve zijn harde schijf nog iets anders leeggemaakt. :coolness:[/quote]

de naam van die fotograaf “Ronnie Ren Aldi” deed me aan de foto challenge denken Patrick :happy:

Gewoon gedacht “als ik nu eens Google op porsche + een vrouwennaam” en voila 😆

Op de achtergrond was TOTMBO naar “A place in the sun” aan’t zien waar Jasmine de puppies aan’t uitlaten was

En alzo… :engeltje:

PB

Volgens mij heeft Mush behalve zijn harde schijf nog iets anders leeggemaakt. :coolness:

MissB035.jpg

MissB012.jpg

En in onze serie “Geef aub da meiske ne keer een boke met choco”…

PB

De Targa!
                      image_2015-02-06-3.jpg

Once you go…… :coolness:

Attachments:
                        • image_2015-02-06.jpg

‘tja … doet mij denken aan een verhaal van iemand die vaststelde dat hij een vergissing mee naar huis had genomen. Hij zei “what could I do? I already paid so I turned “him” around”… en dat met een Italiaans accent.

Bon ‘t wordt tijd dat er iemand nog wat foto’s post van “knappe vrouwen en porsches”. :happydance:

PB

Of in jouw geval misschien net wel? :mrgreen: :relaxman: :mrgreen:

ik weet wel niet hoe ik het bericht van youyou moet interpreteren…. twijfel jij eraan of het wel een “zij” is? Daar had ik niet aan gedacht. Anders had ik die opmerking over de kleur van de middenvinger nooit gemaakt :think:

:sarcastisch :mrgreen: :happy:

15 reacties aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 1,338)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.