knappe vrouwen en porsches

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches

• Maker
    Discussie

• vincent
    Deelnemer

Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
      Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien 🙂

Attachments:
      • an_auto.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 1,338)
      • Se comunica en perfecto Inglés, niet zoals deze yankees in omgekeerde zin :mrgreen:

[quote=”WES-RS” post=194682][quote=”Wilierke” post=194675]Hopelijk is die nog niet gepasseerd :oops:[/quote]

Alsof jij die vorige 27 pagina’s nog niet op’t gemakje doorlopen hebt… 😉 :lol:[/quote]

27 pagina’s ik weet niet hoor … kijk eens hoe ver de nieuwe sympathieke forummer Hmr-pwr geraakt is … heeft de eerste foto gezien en bam … reactie!! Gezonde jongens hier op het forum :applaus: :applaus:

en … dat we nog lang gezond mogen blijven :drink: :drink:

[quote=”deepee” post=194639][quote=”patrickvb” post=194543]Ik wil er ook eentje! :up:[/quote]

in het zuiden van europa zit er eentje die de optiestickers namaakt voor onze beschadigde P’s. in rocco’s resto rubriek werd er al melding van gemaakt klik
            ik stel voor dat één forummer een bestelling plaatst bij juankimalo@yahoo.es en dan voor de distributie zorgt onder de chauffeurs van de miss coast 2015 verkiezing :mrgreen:[/quote]

Ik zal die taak wel op mij nemen : wie er wil, laat me even weten hoeveel je er nodig hebt. Deepee, kan onze Juan Kimalo Engels/Frans/Italiaans lezen? Van het Spaans ken ik alleen de “Spaanse vlieg” . Sluiting der bestellingen : 31/1/2015.

binnenkort in de krant maggie de block heeft ook een porsche chauffeur uit tongeren :mrgreen:

[quote=”WES-RS” post=194558]Speciaal voor Yellow Submarine: je vroeg rondingen, je krijgt rondingen!

het is me toch te verwarrend geworden met al die verschillende modellen en special, black, limited, … editions. is deze nu die met het zo gevreesde grote turbogat ??

PS een welgemeende sorry aan hen die zich gebruskeerd voelen. ik weet het “you can’t judge a book by it’s cover”!

[quote=”Wilierke” post=194675] Hopelijk is die nog niet gepasseerd :oops:[/quote]
                  Hier zit ze in elk geval nog bij de Porsche :sarcastisch

[quote=”Wilierke” post=194675]Hopelijk is die nog niet gepasseerd :oops:[/quote]

Alsof jij die vorige 27 pagina’s nog niet op’t gemakje doorlopen hebt… 😉 😆

Schermafbeelding2015-01-21om22.40.24.jpg
                      Mijn eerste post hier! :lekker: Hopelijk is die nog niet gepasseerd 😳

Nu persoonlijk enkel nog een mooi snoetje en figuurke, maar daar stopt het ook dan voor mij 🙂

Ik vraag mij echt af wat jouw definitie dan is van een vrouw die in de knappe vrouwen thread mag gepost worden?

M.a.w.: wat is er dan nog waar het stopt voor jou?

😀 😀 😀

[quote=”patrickvb” post=194543]Ik wil er ook eentje! :up:[/quote]

in het zuiden van europa zit er eentje die de optiestickers namaakt voor onze beschadigde P’s. in rocco’s resto rubriek werd er al melding van gemaakt klik
                          ik stel voor dat één forummer een bestelling plaatst bij juankimalo@yahoo.es en dan voor de distributie zorgt onder de chauffeurs van de miss coast 2015 verkiezing :mrgreen:

[quote=”Niederkorn” post=71760]Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
                            Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien :)[/quote]
                            Hmm, is dat geen Limburgse?
                            Ik zie ook de naam An in de file staan.

[quote=”deepee” post=194484]rocco en mezelf hebben er al eentje klaar liggen :mrgreen:[/quote]

Ik wist wel dat jij ook wakker ligt van de veiligheid deepee :happy:

Het zou zonde zijn mochten de ‘airbags’ er ineens uitploefen :engeltje: :mrgreen:

Snelste manier om je porsche te verlagen

Aha manne gelle kunt toch nog iet vertellen zenne
                                  Gelle zijt Keirels 😀

Die *porsche hangt laag tegen de grond :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 1,338)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.