knappe vrouwen en porsches

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches

• Maker
    Discussie

• vincent
    Deelnemer

Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
      Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien 🙂

Attachments:
      • an_auto.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 1,338)
      • Hoorde dat ze beide het vak willen leren, Wim zou de blonde en Timo de donkere onder hun hoede nemen :lekker:

moesten deze promo girls aanwezig zijn op een forummeeting bij ccr dan kom ik weer langs :up:
          in de binnenstad van Hulst kunnen ze je ook een handje helpen,maar daar hebben ze geen auto’s staan 😉

en dat in een spuit-cabine :happy:

Nu weet je waarom ik daar graag ga :engeltje:

PB

CCR?

heren, de vorige post in deze rubriek is al ouder dan 4 dagen. hoogtijd om het oestrogeen niveau een beetje op peil te brengen

:mrgreen:
                    Deze dan maar?

1230428-bigthumbnail.jpg

die is bovendien razend actueel want de tekening kwam van de hand van Georges Wolinski, één van de vermoorde cartoonisten van bij Charlie Hebdo in Parijs:

Naaktmodel speelt met haar poes op een 996GT2 motorkap tijdens Le Mans 1998.

Bijgenaamd “The Naked Lady”

Die foto mag je gerust met ons delen hoor, Deepee!

van deze bestaat ook een versie waarbij 4 koplampen te zien zijn (en twee mistlampen, maar daar kijkt dan toch niemand naar ;-))

1483419_627006114002798_1509511342_n.jpg

oh ja ze is bezet :first:

1796612_217203218468256_1466380758_n.jpg

[quote=”Sensa911″ post=192772]@Yellow submarine … teruggaan tot in 1970 om Italiaans schonen te vinden?
                                  [/quote]

Kent gij dan niet het gevleugelde gezegde: “A thing of beauty is a joy forever.”? :popcorn:

Breng ik dat een keer in de praktijk, dan krijg je dit. :ass:

Ik kijk al uit naar de lente….wanneer de hormonen volledig op kruissnelheid zullen komen… 😛

15 reacties aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 1,338)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.