knoet’s boxster — repo p 13

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s knoet’s boxster — repo p 13

• Maker
    Discussie
  • vandaag eindelijk men boxstertje kunnen gaan halen, hier enkele pics…

porsche boxster 2.5 metalic zwart

bj 98
    volledig full option : navi, elektrische stoelen met geheugen, TC, porsche sound system met versterker, boxster S uitlaat en rondom witte lichten… alleen geen xenon, maar da staat nog op het lijstje 😉

eerste tuningonderdeel is ook reeds aangekocht

KW schroefsetje

de rest volgt na verloop van tijd wel B)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 196)
    • [quote=”knoet”:vf3cn2vd]binnen 2 weken (verlof) men laatste kleine update eens installeren se…

heb em al een hele tijd liggen, maar het is er nog niet van gekomen om te monteren

die heb je idd al een tijd liggen dan 😆 😆
      mooie porsche hoor, verdiende repo 😉

yoran.

Ok, vriendelijk bedankt 😉
        grtz

idd de 986 heeft altijd dezelfde koplampen gehad

de 996 (waarvan de bumper ook op een 986 past) heeft idd ook een faselift versie met andere koplampen

http://www.location-porsche.be/images/996S1.jpg

Heb nog een vraagje, mss een stom maar ik weet nog niet veel over boxsters.
            Ik zou een andere voorbumper willen plaatsen, maar de verkoper vraagt of mijn wagen voor of na de facelift is. Er zou iets zijn met de vorm van de koplampen.
            Bij mijn weten is de vorm van de koplampen bij de boxster 986 bij alle jaren hetzelfde gebleven. Of niet?
            Het gaat om deze voorbumper :
            http://www.bdcartuning.com/products.asp … =&lID=4514

Anoniem

Mooie repo man!!!!

$rouji

8,5 vooraan
                10 achteraan

banden 225/35 vooraan, 255/30 achteraan

ET waardes moet ik je schuldig blijven, die ben ik vergeten…

grtz

Knoet, wat zijn juist de maten van de velgen en banden en wat zijn de ET-waardes? En ik lees dat je ook ergens een spoorverbreder hebt gebruikt. Ik ga binnenkort ook 19″ steken, daarmee dat het handig is voor de juiste te bestellen.
                  grtz.

Proficiat met de repo, maar die update 😯 een lichtgevende fotokader met volume knop 😯 😆

Mooie repo.
                      Die intro is inderdaad wel 😆 😆

binnen 2 weken (verlof) men laatste kleine update eens installeren se…

heb em al een hele tijd liggen, maar het is er nog niet van gekomen om te monteren

haha 😆 😆

alle credits naar yves btw 😉

mooie repo, merci voor de reclame, of moet ik yves daarvoor bedanken 😆

intro vind ik ook raar, gij hebt toch wel een dikke nek 😆 😆 😆 😆

thx

yve5 heeft weer mooie dingen uit zen toestel getoverd, de inleidingstekst vind k wel wat aan de rare kant, ma soit 😆 😆

Mooie reportage !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 196)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.