knoet’s boxster — repo p 13

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s knoet’s boxster — repo p 13

• Maker
    Discussie
  • vandaag eindelijk men boxstertje kunnen gaan halen, hier enkele pics…

porsche boxster 2.5 metalic zwart

bj 98
    volledig full option : navi, elektrische stoelen met geheugen, TC, porsche sound system met versterker, boxster S uitlaat en rondom witte lichten… alleen geen xenon, maar da staat nog op het lijstje 😉

eerste tuningonderdeel is ook reeds aangekocht

KW schroefsetje

de rest volgt na verloop van tijd wel B)

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 196)
    • [quote=”torig”:22vs6xjn][quote=”Setakira”:22vs6xjn]mooi maar op die laatste foto lijkt de wagen zo laag te zitten.
      Niet té laag? Hoeveel cm van de grond?

Zie maar dat je nog over snelheidsremmers kan rijden 😉 [/quote]

Inderdaad, je bent precies wel een stukje lager uitgekomen 🙂
      Ben al benieuwd naar de volgende foto’s !! 8) [/quote]

eerst hing em op een 4-5 cm van de grond…. maar das bijna niet te doen ( k zeg bijna want men vorige wagen hing ook ongeveer zoiets van de grond 😆 )

dus maar een 2 tal cm terug omhoog, bandjes zo goed als gelijk met de wielkas…

k wil met deze niet meer zo extreem laag gaan, kwestie van wa gebruiksgemak te behouden 😛

fototjes volgen eens het wat beter weer is 8)

[quote=”Setakira”:uiociis2]mooi maar op die laatste foto lijkt de wagen zo laag te zitten.

Zie maar dat je nog over snelheidsremmers kan rijden 😉 [/quote]

Inderdaad, je bent precies wel een stukje lager uitgekomen 🙂
        Ben al benieuwd naar de volgende foto’s !! 8)

mooi maar op die laatste foto lijkt de wagen zo laag te zitten.

Zie maar dat je nog over snelheidsremmers kan rijden 😉

plaatsing van de KW’tjes bij crauwels

en toen was de batterij van men digi plat 🙁

dus de rest volgt nog 😉

[quote=”torig”:1gyhbjdh]’t Is maandag…dusssss hoe zit het met dat schroefsetje knoet? 8)

‘k Wil u niet opjagen zenne 😈 [/quote]

idd ze steken eronder ❗

fototjes volgen straks of morgen

[quote=”RSR”:1uaqa0ky][quote=”knoet”:1uaqa0ky][quote=”targaboy”:1uaqa0ky]weet je wat ik koop die vrouw en geef mij de porsche er bij hahah 😆 [/quote]

k wil ze wel ruilen voor nen 2de porsche 😆 [/quote]

Ok ik heb hier nog een Porsche staan van mijn dochter ( met trappers ) kom er maar om, maar ik moet wel eerst eens een test rit doen he 😆 [/quote]
                😆

[quote=”knoet”:1i45kdrg][quote=”targaboy”:1i45kdrg]weet je wat ik koop die vrouw en geef mij de porsche er bij hahah 😆 [/quote]

k wil ze wel ruilen voor nen 2de porsche 😆 [/quote]

Ok ik heb hier nog een Porsche staan van mijn dochter ( met trappers ) kom er maar om, maar ik moet wel eerst eens een test rit doen he 😆

Héél mooie Boxster 😯 😉

‘t Is maandag…dusssss hoe zit het met dat schroefsetje knoet? 8)

‘k Wil u niet opjagen zenne 😈

[quote=”RSR”:1dhkphao]De schip is dat de Valletta ?? en steekt daar nu ook al een Porsche motor in ? 8) [/quote]

hoe het noem weetek ni juist, da lag daar toevallig in antw 8)

[quote=”targaboy”:aaj6bdvi]weet je wat ik koop die vrouw en geef mij de porsche er bij hahah 😆 [/quote]

k wil ze wel ruilen voor nen 2de porsche 😆

weet je wat ik koop die vrouw en geef mij de porsche er bij hahah 😆

hmmmmm die vrouw is ook niet mis 😛 lol:

De schip is dat de Valletta ?? en steekt daar nu ook al een Porsche motor in ? 8)

[quote=”knoet”:3f8zenuf]nog eentje om af te sluiten 8)

Ferm schip! 😆 😉

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 196)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.