[quote=”torig”:2oq36w7j][quote=”knoet”:2oq36w7j]vandaag kleine shoot gedaan 8)
[/quote]
😯 😯
Man wat een knappe wagen !!!
Te bedenken dat de mijne er ook zo kan uitzien. 😀
De verkoper heeft het me nog gezegd als we naar de keuring gingen “ik heb je die wagen vuil verkocht ; je zal nog wel écht ogen trekken als hij écht blinkt”.
Dus: vorig weekend de P mooi beginnen wassen en tijdens het wassen regen op mijn sterre gekregen. Aaarghhh 😉
Maar nu ik de jouwe zie… DAMN. Prachtige wagen, echt waar 😉
Wel grappig feit, op een paar weken na heb ik ook een Porsche Boxster gekocht, van 99 en ik word er 24 deze zomer 😉
Trouwens, als je nog een blauwe Boxster naast die 2 andere prachtige exemplaren wil zetten voor een shoot dan ben ik _sterk_ geinteresseerd !!! 8)
Waarmee heb je hem zo mooi opgeblonken? Een of ander speciaal kuismiddeltje gebruikt? Of gewoon teder met het sponsje onder handen genomen? 🙂 [/quote]
op de foto’s op pagina 1 was hij helemaal niet zo proper hoor… redelijk vuil zelfs om het zo maar te zeggen…
k heb hier nog enkele foto’s van een shoot in antwerpen van een professionele fotograaf … die zal ik ook zodadelijk is ff posten
voor de rest kuis ik altijd met meguiars. Duur, maar echt TOP materiaal (heb de shampoo met wax, de washandschoen, water magnet doek, wax, quick detailer, ledercreme, opblinkdoek, product voor de banden …. en na een paar uurtjes ziet ie der echt prachtig uit 🙂 ) )