knoet’s boxster — repo p 13

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s knoet’s boxster — repo p 13

• Maker
    Discussie
  • vandaag eindelijk men boxstertje kunnen gaan halen, hier enkele pics…

porsche boxster 2.5 metalic zwart

bj 98
    volledig full option : navi, elektrische stoelen met geheugen, TC, porsche sound system met versterker, boxster S uitlaat en rondom witte lichten… alleen geen xenon, maar da staat nog op het lijstje 😉

eerste tuningonderdeel is ook reeds aangekocht

KW schroefsetje

de rest volgt na verloop van tijd wel B)

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 196)
    • [quote=”cab ’88”:37j1ujlk]Schoonen auto , maar dat voorste plak hangt zowa scheef zeker???[/quote]

awel k was het gisteren ook aant denken, maar k wist ni zeker dat het aan mij lag of aan de plak zelf 😆

moetek in’t kort is wa corrigeren 😉

Anoniem

Schoonen auto , maar dat voorste plak hangt zowa scheef zeker???

[quote=”Boxster”:25znzryd]Heel mooie foto’s,en zwart is een tof kleur voor een Boxster ,zeer nette wagen ,en dat geld ook voor ons vriendin die deze foto afmaakt 😆

Greetz Boxster

Ps;ik zal het maar zeggen zeker 😆 😆 [/quote]

k zal de complimentjes is overmaken 😉

[quote=”torig”:3iu4uoaj]Eigenlijk vind ik diene bordeauxen pas écht een speciaal kleurtje hebben 😳 [/quote]

idd das een kleurke da ge ni zoveel ziet hé

mja zeg nu zelf, op een porsche staat (bijna) elke kleur mooi 😛

Eigenlijk vind ik diene bordeauxen pas écht een speciaal kleurtje hebben 😳

Heel mooie foto’s,en zwart is een tof kleur voor een Boxster ,zeer nette wagen ,en dat geld ook voor ons vriendin die deze foto afmaakt 😆

Greetz Boxster

Ps;ik zal het maar zeggen zeker 😆 😆

ken

heeel knappe foto’s 😀 wink:
                  flink gewassen

Ze staat er toch al toples [size=59:3l4ighf4](de Porsche dan hé)[/size] 😉

Op de laatste foto toch graag iets meer bloot hoor 😈

Knappe fotootjes 😉

nog eentje om af te sluiten 8)

hier de fototjes van de laatste shoot (enkele deze zonder het model, maar enkel met de P) 8)

ook tevens de laatste in jeep-modus, nu maandag gaat de P binnen voor een regelbaar KW setje…

tuurlijk volgen er maandag of dinsdag dan weer nieuwe fototjes 😉

volgende toekomstige upgrade zullen 18 duimertjes en/of xenon zijn

pics by bart boodts

[quote=”torig”:2oq36w7j][quote=”knoet”:2oq36w7j]vandaag kleine shoot gedaan 8)

[/quote]

😯 😯
                              Man wat een knappe wagen !!!

Te bedenken dat de mijne er ook zo kan uitzien. 😀
                              De verkoper heeft het me nog gezegd als we naar de keuring gingen “ik heb je die wagen vuil verkocht ; je zal nog wel écht ogen trekken als hij écht blinkt”.
                              Dus: vorig weekend de P mooi beginnen wassen en tijdens het wassen regen op mijn sterre gekregen. Aaarghhh 😉
                              Maar nu ik de jouwe zie… DAMN. Prachtige wagen, echt waar 😉

Wel grappig feit, op een paar weken na heb ik ook een Porsche Boxster gekocht, van 99 en ik word er 24 deze zomer 😉

Trouwens, als je nog een blauwe Boxster naast die 2 andere prachtige exemplaren wil zetten voor een shoot dan ben ik _sterk_ geinteresseerd !!! 8)

Waarmee heb je hem zo mooi opgeblonken? Een of ander speciaal kuismiddeltje gebruikt? Of gewoon teder met het sponsje onder handen genomen? 🙂 [/quote]

op de foto’s op pagina 1 was hij helemaal niet zo proper hoor… redelijk vuil zelfs om het zo maar te zeggen…

k heb hier nog enkele foto’s van een shoot in antwerpen van een professionele fotograaf … die zal ik ook zodadelijk is ff posten

voor de rest kuis ik altijd met meguiars. Duur, maar echt TOP materiaal (heb de shampoo met wax, de washandschoen, water magnet doek, wax, quick detailer, ledercreme, opblinkdoek, product voor de banden …. en na een paar uurtjes ziet ie der echt prachtig uit 🙂 ) )

[quote=”knoet”:2ygecz4i]vandaag kleine shoot gedaan 8)

[/quote]

😯 😯
                                Man wat een knappe wagen !!!

Te bedenken dat de mijne er ook zo kan uitzien. 😀
                                De verkoper heeft het me nog gezegd als we naar de keuring gingen “ik heb je die wagen vuil verkocht ; je zal nog wel écht ogen trekken als hij écht blinkt”.
                                Dus: vorig weekend de P mooi beginnen wassen en tijdens het wassen regen op mijn sterre gekregen. Aaarghhh 😉
                                Maar nu ik de jouwe zie… DAMN. Prachtige wagen, echt waar 😉

Wel grappig feit, op een paar weken na heb ik ook een Porsche Boxster gekocht, van 99 en ik word er 24 deze zomer 😉

Trouwens, als je nog een blauwe Boxster naast die 2 andere prachtige exemplaren wil zetten voor een shoot dan ben ik _sterk_ geinteresseerd !!! 8)

Waarmee heb je hem zo mooi opgeblonken? Een of ander speciaal kuismiddeltje gebruikt? Of gewoon teder met het sponsje onder handen genomen? 🙂

[quote=”$rouji da pimp”:1xukzq8g][color=red]@ Knoet: hey kwil je toppic niet pesten, ma omda jij het vraagt:
                                  aan de mijne zijn ze al bezig en hier zien ze hem pas als em AF is. Aan de bumpers zijn ze al bezig, Variante 3 komt er volgende week op, Asanti zijn in bestelling, 19 duimers en dan een speciale touch die niet iedereen zal aprecieren op een Porsche, maar IK wel hehe 8) 8) 8) [/color]

$rouji the MasterPimp[/quote]

k ben echt benieuwd naar het eindresultaat

maar na je bmw cabrio gezien te hebben ben k der zeker van dat het goed komt ❗

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 196)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.