knoet’s boxster — repo p 13

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s knoet’s boxster — repo p 13

• Maker
    Discussie
  • vandaag eindelijk men boxstertje kunnen gaan halen, hier enkele pics…

porsche boxster 2.5 metalic zwart

bj 98
    volledig full option : navi, elektrische stoelen met geheugen, TC, porsche sound system met versterker, boxster S uitlaat en rondom witte lichten… alleen geen xenon, maar da staat nog op het lijstje 😉

eerste tuningonderdeel is ook reeds aangekocht

KW schroefsetje

de rest volgt na verloop van tijd wel B)

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 196)
    • 😉

Anoniem

aha, nog iemand die zijne p gaat ombouwen? Ben ook bezig. Alé de luc is eraan bezig.

Anoniem

[color=red]@ Knoet: hey kwil je toppic niet pesten, ma omda jij het vraagt:
          aan de mijne zijn ze al bezig en hier zien ze hem pas als em AF is. Aan de bumpers zijn ze al bezig, Variante 3 komt er volgende week op, Asanti zijn in bestelling, 19 duimers en dan een speciale touch die niet iedereen zal aprecieren op een Porsche, maar IK wel hehe 8) 8) 8) [/color]

$rouji the MasterPimp

[quote=”$rouji da pimp”:ej6zc5cb]Nice!!! en proficiat aan beide!!!

$rouji[/quote]

hey $rouji

wanneer kunnen we uw nieuwe aanwinst hier is bewonderen? 8)

grtz

Anoniem

Nice!!! en proficiat aan beide!!!

$rouji

Anoniem

in putte tegen kapellen? anders kom ik ook af hé.

[quote=”alex”:2vjtawok]Mister knoet als je tijd hebt op donderdag rond een uur of 1.
                  Dan spring je maar eens binnen in t’belang.[/quote]

was der daar te doen?

donderdags moetek wel altijd werken om 1u 🙁

❗ Wel Alex ,Zondag zit ik ook terug in Putte ,zal je dan wel eens een belleke geven 😉 ok makker en doe de groetjes daar aan Nicky he

Edwin & Claire en Rani

Mister knoet als je tijd hebt op donderdag rond een uur of 1.
                      Dan spring je maar eens binnen in t’belang.

[quote=”ken”:1qv06wqo][quote=”knoet”:1qv06wqo]
                        het is een variante 1

veel lager gaat hij niet komen, juist de band met de kast gelijk ofzo 😉

maar het is dan ook weer de bedeoling dat er binenkort 18 duimertjes op komen te zitten 😉 [/quote]

Thx voor de info.
                        lager is lager hé, idd de band zal dan gelijk komen met de kas.
                        Het voordeel van de variante 2 die is in de hoogte regelbaar en ook de hardheid.

oh 18 duimer er onder, gaat heel knap zijn… welke velgen heb je in je gedachten?[/quote]

idd deze is enkel in hoogte regelbaar…

maar onder men vorige wagens heb ik ook steeds schroefkitjes enkel in hoogte regelbaar gehad, die hardheid lijkt me wat overbodig.

k ben nog volop aan het kiezen voor velgjes

enkel de maten staan al vast 8.5j vooraan en 10j achteraan…

heb al enkele modelletjes in gedachten, maar dat zou pas iets voor tegen de zomer zijn 😉

ken

[quote=”911-lover”:2b1hanu0]Gewoon hier op het forum de uitstappenkalender volgen , en dan merk je vanzelf hoe het loopt 😉 [/quote]

kga ook zeker zien dat ik dit jaar eens kan meegaan…

ken

[quote=”knoet”:tj4ixn79]
                            het is een variante 1

veel lager gaat hij niet komen, juist de band met de kast gelijk ofzo 😉

maar het is dan ook weer de bedeoling dat er binenkort 18 duimertjes op komen te zitten 😉 [/quote]

Thx voor de info.
                            lager is lager hé, idd de band zal dan gelijk komen met de kas.
                            Het voordeel van de variante 2 die is in de hoogte regelbaar en ook de hardheid.

oh 18 duimer er onder, gaat heel knap zijn… welke velgen heb je in je gedachten?

Gewoon hier op het forum de uitstappenkalender volgen , en dan merk je vanzelf hoe het loopt 😉

[quote=”911-lover”:1hhl07oi]Van harte geluk gewenst met de aanschaf van je eerste P.
                                En nu zorgen dat je regelmatig met ritjes meegaat 😉
                                Dan zal je zien wat voor een tof volkje de P rijders zijn 😆 [/quote]

k zou wel graag een keertje meegaan met 1 van de ritjes…

hoe gaat dit juist in zen werk?

[quote=”mark986″:2rnlinrl]Heb je al iemand die je ophanging gaat plaatsen en afstellen? Luc (RSR) heeft die van mij gedaan en toen ik de boxster ging terughalen reed ie pakken beter dan ervoor. Hoe ie het doet weet ik ni maar hij doet het.[/quote]

normaal worden ze geplaatst bij crauwels in putte (aangezien dat niet te ver rijden is voor mij en ik die persoon vrij goed ken)

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 196)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.