knoet’s boxster — repo p 13

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s knoet’s boxster — repo p 13

• Maker
    Discussie
  • vandaag eindelijk men boxstertje kunnen gaan halen, hier enkele pics…

porsche boxster 2.5 metalic zwart

bj 98
    volledig full option : navi, elektrische stoelen met geheugen, TC, porsche sound system met versterker, boxster S uitlaat en rondom witte lichten… alleen geen xenon, maar da staat nog op het lijstje 😉

eerste tuningonderdeel is ook reeds aangekocht

KW schroefsetje

de rest volgt na verloop van tijd wel B)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 196)
    • zet anders sebiet hier ma een fototje want k zen curieus 😛

haha, kom dan al maar eens oefenen op de stukjes die klaar liggen voor u 😆

[quote=”$rouji da pimp”:21lme4nx]
          Nu nog wat aan je fototalent knutselen…..

$rouji[/quote]

ja idd ! schitterend idee om een profeesioneel toestel te kopen als je zelf geen “professioneel” bent 🙄

maareuh met een beetje geduld leren we het (ooit) wel 🙂

Knappe boxster. 🙄

Anoniem

Ferm en proper!!!!
              Nu nog wat aan je fototalent knutselen…..

$rouji

hehe cava jim 😉 na volgende week heb ik verlof, laat me dan is weten wanneer ge is tijd hebt….

Boemel boemel is er nog comfort in de boxster 😆
                  Verder oogt het wel prachtig. Blinkend zwart, dikke velgen en plat op de grond. Zeg Gunther als ge nog eens tijd hebt gaan we eens een toerke maken hé. Ik word zo stilaan zot van al dat gepiep en gerammel in de mijne. Kwestie eens te vergelijken.

Zo erg dat ik al stilaan op autoscout achter een mercedes CL aan het zien ben (de bentley GT is onbetaalbaar, zelfs tweedehands 😥 Maar rijdt wel fantastisch).

Heel knappe verschijning Knoet ! Mooi !
                    8)

nu nog wachten op de laatste detailkes int leder van bij koen en tis klaar in grote lijnen.

niks te boenke boenke, tis meer sound quality gericht…

maar het kan boenken als het wil, maar daar hou’k niet echt van 😆

kwa audio moet het wel wat in orde zijn is men mening… dat gaat zelfs zo ver dat ik een surround systeem in men garage heb voor als ik de wagen aan het kuisen ben 🙄 😳

Heel mooie Boxster !!

en karren maar, boenke,boenke, boenke, mooi resultaat, kzal dees WE eens komen spieken 🙄

wie weet haal ik daar nog wat ideén voor de toekomst

ziet der in elk geval goed uit
                            8)
                            grtz Geert 😉

overzichtje van de werken

– poly subkistje overtrokken in zwart leder (kicker woofer)
                              – dls amps geplaatst (monoblock en 2 kanaal)
                              – inbouw verzonken in dezelfde stof als de originele mat
                              – nieuwe op maat gemaakte matjes rond de sub
                              – gans de neus herspuiten voor van de steenslag af te zijn
                              – achterbumper herspuiten (wat lichte parkeerschade van een collega op het werk)
                              – uitlaat groot kuisonderhoud geven
                              – paar dingen in de koffer in’t leder (eind deze week pics)
                              – velgen opkuisen
                              – KW kit lager laten leggen bij crauwels

en dan staat em in mijn ogen klaar voor ne nieuwe zomer 🙂 )

bodem klaar en herbekabeld

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 196)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.