knoet’s boxster — repo p 13

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s knoet’s boxster — repo p 13

• Maker
    Discussie
  • vandaag eindelijk men boxstertje kunnen gaan halen, hier enkele pics…

porsche boxster 2.5 metalic zwart

bj 98
    volledig full option : navi, elektrische stoelen met geheugen, TC, porsche sound system met versterker, boxster S uitlaat en rondom witte lichten… alleen geen xenon, maar da staat nog op het lijstje 😉

eerste tuningonderdeel is ook reeds aangekocht

KW schroefsetje

de rest volgt na verloop van tijd wel B)

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 196)
    • yves en sammy hadden weer veel werk 😉

stofke testen 🙂

rechts van de naad: originele kofferbekleding
          links van de naad: exact hetzelfde stofke thx to HaVO ice ❗

het nieuwe laklaagje… weg steenslag, weg krasjes en weg kuiskringen

love it 8)

Ziehier een plaatske voor een scherm in uw 993 😉

dan moet ik de onderbalk weer verbouwen, de Koen zal lachen als em dit leest 😆 😆

‘t is wel goed gevonden

[quote=”mcklusky”:24gbarnm]Onze ex moderator mark heeft ook een boxster boordevol van dit fraais, de wagen staat momenteel trouwens te koop, hij heeft na een tijdje de sub er weer uitgehaald door plaatsgebrek aan de voeten…[/quote]

als we verder dan een uurtje moeten rijden met 2 personen haal ik het er ook uit hoor, maar 90% van de tijd zit ik alleen in de wagen…

dat was de belangrijkste voorwaarde voor ik aan alles begon, het moet makkelijk demonteerbaar zijn, i love velcro 😆

Onze ex moderator mark heeft ook een boxster boordevol van dit fraais, de wagen staat momenteel trouwens te koop, hij heeft na een tijdje de sub er weer uitgehaald door plaatsgebrek aan de voeten…

Hey knoet springt er eens mee binnen hé. Kan ik het ook eens beluisteren.
                    In januari begin ik ook aan de mijne, als alles tegen dan geleverd geraakt 😥 .

Anoniem

Ziet er ferm ui!!!!!

$rouji

[quote=”terrum”:3hawzhdb]… en nu koop ik toch wel nen auto zeker waar ge geen schermpje in krijgt zeker 😥 en ik heb der nog een aantal liggen van pioneer, kzal ooit nog wel een plaatske vinden zeker, misschien een kistje voor aan de voeten 😆
                        [/quote]

Ziehier een plaatske voor een scherm in uw 993 😉

ben ook een beetje een multimedia freak, ook thuis 😆

zolang het niet TE is vind ik het wel ok 🙂

gisteren cd’tje van tina turner beluisterd, t was precies of ze zat naast me 😛 (het fijne afstellen moet nog gebeuren wegens te koud in de garage )

fermen jukebox aan het worden,die intallaties waren vroeger mijn ding, vooral de miltiemedia en nu kkop ik toch wel nen auto zeker waar ge geen schermpje in krijgt zeker 😥 en ik heb der nog een aantal liggen van pioneer, kzal ooit nog wel een plaatske vinden zeker, misschien een kistje voor aan de voeten 😆

als alles klaar is kom ik zeker ne keer kijken, succes nog met de afwerking

grtz Geert 😉

verder is er ook nog een zwarte ipod van 30 gb geplaatst met dension ice link (bedieing via originele becker navigatie) op de plek waar vroeger de gsm kit zat, past dus mooi in het geheel… foto hiervan ben ik momenteel ff kwijt…

monoblokje voor de sub

paar kabels bijtrekken

en… testen maar

speelt momenteel al super enkel nog wa afstellen en afwerken en klaar:-)

ik weet dat sommigen hier niet voor zijn, maar alles is zo gemonteerd dat het zonder de minste beschadiging terug in originele staat kan gezet worden…

het geluid is wel geweldig! 😆

subkistje in leder overtrokken

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 196)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.