knoet’s boxster — repo p 13

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s knoet’s boxster — repo p 13

• Maker
    Discussie
  • vandaag eindelijk men boxstertje kunnen gaan halen, hier enkele pics…

porsche boxster 2.5 metalic zwart

bj 98
    volledig full option : navi, elektrische stoelen met geheugen, TC, porsche sound system met versterker, boxster S uitlaat en rondom witte lichten… alleen geen xenon, maar da staat nog op het lijstje 😉

eerste tuningonderdeel is ook reeds aangekocht

KW schroefsetje

de rest volgt na verloop van tijd wel B)

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 196)
    • idd en uitneembaar in 10 seconden voor als der iemand met grote voeten mee moet…

[quote=”mcklusky”:3si2jqr2][quote=”knoet”:3si2jqr2]
        voor er zijn die zich vragen beginnen te stellen over die onderste ‘rare’ mat… ik zal het binnenkort wel eens verduidelijken met wat fototjes …[/quote]

Laat me raden… euhm, uitsparing voor het plaatsen van de jaccuzzi ? 😈

subke zeker ?[/quote]
        jacuzzi, zal wel voetbaddeke zijn dan 😆 😆 😆

[quote=”knoet”:2rrgpfq7]
          voor er zijn die zich vragen beginnen te stellen over die onderste ‘rare’ mat… ik zal het binnenkort wel eens verduidelijken met wat fototjes …[/quote]

Laat me raden… euhm, uitsparing voor het plaatsen van de jaccuzzi ? 😈

subke zeker ?

ziet er goed uit koen, k zal in de loop van de week is passeren 🙂 )

voor er zijn die zich vragen beginnen te stellen over die onderste ‘rare’ mat… ik zal het binnenkort wel eens verduidelijken met wat fototjes …

Gunther,

Er ligt hier wat klaar voor u 😆

[quote=”911-lover”:pl8rdcz9]Dito hier , en er staat nog een prachtfoto op (en bovenaan op elke foto komt die wagen terug) 😈 😉 [/quote]

jaja, dat heb ik nogal gehoord…. 😉

Dito hier , en er staat nog een prachtfoto op (en bovenaan op elke foto komt die wagen terug) 😈 😉

I know, die kalender hangt bij mij ook aan de muur… 😉

verder ik heb met 1 van de foto’s van kevve 1 van de 12 plekjes op de porscheforum kalender 2007 kunnen bemachtigen 8)

[quote=”Bernie”:ix5uklg9]Heb je daar nu xenon ingestoken knoet ?? Licht ziet er zo wit uit op foto ? Ik heb dezelfde lichtblokken in de 996. Heb wel H7 Philips Blue Vision zitten voor iets witter licht maar Xenon is uiteraard cooler 😉 Helaas is de wetgeving hier rond ook strenger geworden….

In elk geval…PRACHTIGE BOXTER EN PRACHTIGE FOTOS !![/quote]

yep zit en xenonsetje van meccatune.nl in 6500k, dus gelijkt sterk op de xenon af fabriek…

dit natuurlijk in afwachting tot ik ergens OEM xenon lampen op de kop kan tikken 😉

Heb je daar nu xenon ingestoken knoet ?? Licht ziet er zo wit uit op foto ? Ik heb dezelfde lichtblokken in de 996. Heb wel H7 Philips Blue Vision zitten voor iets witter licht maar Xenon is uiteraard cooler 😉 Helaas is de wetgeving hier rond ook strenger geworden….

In elk geval…PRACHTIGE BOXTER EN PRACHTIGE FOTOS !!

Schitterend !! 8)

Anoniem

KNAP!!!!

$rouji

[quote=”Setakira”:14d9lpql]idd mooie fotos.

kiest de fotograaf de locaties?[/quote]

yep, maar je kan ook zelf kiezen hoor 😉

idd mooie fotos.

kiest de fotograaf de locaties?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 196)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.