knoet’s boxster — repo p 13

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s knoet’s boxster — repo p 13

• Maker
    Discussie
  • vandaag eindelijk men boxstertje kunnen gaan halen, hier enkele pics…

porsche boxster 2.5 metalic zwart

bj 98
    volledig full option : navi, elektrische stoelen met geheugen, TC, porsche sound system met versterker, boxster S uitlaat en rondom witte lichten… alleen geen xenon, maar da staat nog op het lijstje 😉

eerste tuningonderdeel is ook reeds aangekocht

KW schroefsetje

de rest volgt na verloop van tijd wel B)

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 196)
    • woowww, schoon foto’s ❗ 😯

more shoots @ http://www.kevve.tk

Ik heb in mijn Hartge Baur MB Quart en ben er zeer tevreden over

[quote=”stefx911″:him32pcv]Steek er ne keer Focal speakers in! Je gaat niet weten wat je hoort, zeker niet als je Bose gewoon bent.[/quote]

ben nog beetje aan het twijfelen tussen focal, dls en MBquart, moet er 2 van de 3 nog eens ergens gaan beluisteren voor ik een keuze ga maken 😉

Steek er ne keer Focal speakers in! Je gaat niet weten wat je hoort, zeker niet als je Bose gewoon bent.

vandaag ff langs crauwels geweest en xenons laten plaatsen

Roostertjes in de voorbumper zijn mee in koetswerkleur gezet

– Ipod staat der ook in op de plaats van de gsm kit (dension ice link plus) bediening via orig radio/navi … fototjes daarvan volgen nog

next:

– deftige 3 weg compo (gaat geplaatst worden op de originele voorziene plaatsen in dash en deuren)

– versterker

Bose set vliegt eruit, omdat het toch niet is wat ik ervan verwachtte

dat zullen zo een beetje de laatste veranderingen zijn…

kleine update: gisteren de grijze roostertjes in de voorbumper zwart laten spuiten…

tis een klein detail, maar het stoorde me wel 🙂

ken

[quote=”knoet”:uate14rq]http://www.throbin.com/bastardo/boxster_flyby.wmv

onderweg naar spa 🙂 [/quote]

ehehe tof filmpje

ken

KNAP!!!
                        blinkt ook heeel mooi

Proficiat ❗

mooien boxster vooral lekkere banden en velgen.

Veel rijgenot

eentje van aan de kust afgelopen weekend 8)

trouwens veel p’tjes gezien in knokke.. lijkt wel of 1 op 10 daar eentje heeft 😆

[quote=”knoet”:1otq0ikl][quote=”Daggie”:1otq0ikl]Check this out[/quote]

thx bart, dienen haddek nog ni 🙂 [/quote]

Wel een knappe foto!! 8)

Zeer mooie velgen 😯

Ik ben gezond jaloers 😉

[quote=”Daggie”:2x94okoa]Check this out[/quote]

thx bart, dienen haddek nog ni 🙂

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 196)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.