knoet’s boxster — repo p 13

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s knoet’s boxster — repo p 13

• Maker
    Discussie
  • vandaag eindelijk men boxstertje kunnen gaan halen, hier enkele pics…

porsche boxster 2.5 metalic zwart

bj 98
    volledig full option : navi, elektrische stoelen met geheugen, TC, porsche sound system met versterker, boxster S uitlaat en rondom witte lichten… alleen geen xenon, maar da staat nog op het lijstje 😉

eerste tuningonderdeel is ook reeds aangekocht

KW schroefsetje

de rest volgt na verloop van tijd wel B)

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 196)
      • [quote=”knoet”:3u45z5vp][quote=”Boxster”:3u45z5vp]:wink: Zeer mooi die velgen,en de wagen zelf ook ,en hoe rijd die nu ivm het comfort ?

grt Boxster .[/quote]

ondanks de verlaging en de zeer lage profielbandjes is het nog zeer goed te doen, k had het erger verwacht…

maar het verschil met een standaard boxster is wel serieus voelbaar… maarja part of the game 8) [/quote]

Yups zag ik gisteren al. Ik ging ietsjes vlotter over die vluchtheuveltjes 😉
        Maar je hebt gelijk dat je ze heel traag neemt, om het risico te vermijden 😉

ken

Daar is maar 1 woord voor ➡ KNAP

de wagen hangt mooi op zijn band en ze ogen heeel mooi!

[quote=”Boxster”:y84hy5x1]:wink: Zeer mooi die velgen,en de wagen zelf ook ,en hoe rijd die nu ivm het comfort ?

grt Boxster .[/quote]

ondanks de verlaging en de zeer lage profielbandjes is het nog zeer goed te doen, k had het erger verwacht…

maar het verschil met een standaard boxster is wel serieus voelbaar… maarja part of the game 8)

😉 Zeer mooi die velgen,en de wagen zelf ook ,en hoe rijd die nu ivm het comfort ?

grt Boxster .

eindelijk paar fototjes van overdag (wagen staat der wel vuil bij, maar soit…)

voor 75% staat de wagen nu zoals ik hem wilde hebben…

resterende plannen: xenon, deftige speakers zoals focal of dls in de deurtjes en dash, zwarte ipod van 60gb (15000 songs) op de houder waar momenteel de gsm kit zit (die ik niet gebruik) en tenslotte de voorste roosterjes in koetswerkkleur.

[quote=”torig”:3nopictv]:shock: 😯
                    ENORM knap Gunther !!!! De velgjes komen mooi uit zeg.
                    Ziet er precies ook wel netter uit met de spoorverbreders 😉

PS. Doet gij aan drive by waxing ? 😯 Uwen auto blinkt ook _altijd_ _altijd_ _altijd_ gewoon 8) [/quote]

hehe men vriendin heeft em int weekend nog gekuist en zaterdag gaanek em nog is onder handen nemen incl waxen…

spoorverbreder achteraan was echt wel een must om wat gelijk te komen met de kassen en om genoeg afstand te hebben van de veerpoot (2 schijfjes van 15 mm van techart)

heb ook nog een setje van 20 mm van techart voor men wintervelgjes wat breder doen uit te komen

😯 😯
                      ENORM knap Gunther !!!! De velgjes komen mooi uit zeg.
                      Ziet er precies ook wel netter uit met de spoorverbreders 😉

PS. Doet gij aan drive by waxing ? 😯 Uwen auto blinkt ook _altijd_ _altijd_ _altijd_ gewoon 8)

crauwels himzelf @ work 😛

hier op de foto nog zonder spoorverbreder

eindresultaat

veilig en wel terug thuis op stal 🙂

[quote=”torig”:3t55a38y]Hmm… ik ben vrouw aan’t worden denk ik. Ben naar’t stad gegaan voor een nieuwe GSM, ben met ne GPS thuisgekomen 🙄 😈 [/quote]

oei oei maakt dan ook al maar plek in uw schoenkast …

Hehe, yups ‘k ken dat 8)

Nu ja, zolang wij er mogen van meegenieten laat ge’t maar gerust kriebelen 😉
                            Nu ben ik wel écht benieuwd om het resultaat te zien. Te meer omdat mijn volgende aankoop dus dat setje velgen wordt maar ik kan altijd moeilijk het voor/na goed inschatten 😳

Hmm… ik ben vrouw aan’t worden denk ik. Ben naar’t stad gegaan voor een nieuwe GSM, ben met ne GPS thuisgekomen 🙄 😈

[quote=”torig”:1eqnuz0e]Chique chique !!!

Dat gaat écht af zijn Gunther 😯 8) [/quote]

thx

normaal was het nog ni voor direct, maar ge kent da, die dozen stonden in men garage en elke keer asl ik der voorbij kwam kriebelde het….

dusja, het was weer moeilijk om me te bedwingen…

Chique chique !!!

Dat gaat écht af zijn Gunther 😯 8)

gisteren eens even gaan passen

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 196)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.