Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › knoet’s boxster — repo p 13
- Dit onderwerp bevat 196 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 3 maanden geleden door yoran.soubry.
-
MakerDiscussie
-
22 januari 2006 om 00:20
vandaag eindelijk men boxstertje kunnen gaan halen, hier enkele pics…
porsche boxster 2.5 metalic zwart
bj 98
volledig full option : navi, elektrische stoelen met geheugen, TC, porsche sound system met versterker, boxster S uitlaat en rondom witte lichten… alleen geen xenon, maar da staat nog op het lijstje 😉eerste tuningonderdeel is ook reeds aangekocht
KW schroefsetje
de rest volgt na verloop van tijd wel B)
-
MakerDiscussie
-
[quote=”knoet”:3po5we1z]vorige bandendeal is niet doorgegaan…
dus vandaag nieuwe dunlopjes besteld bij crauwels banden in putte
hopelijk liggen ze er voor het weekend nog op 8) [/quote]
Ideaal ! Vanaf morgenavond zal mijn wagen blinken als een nieuwe, dus komt goed uit voor de shoot 😉 8)
vorige bandendeal is niet doorgegaan…
dus vandaag nieuwe dunlopjes besteld bij crauwels banden in putte
hopelijk liggen ze er voor het weekend nog op 8)
[quote=”torig”:mok26uvm][quote=”knoet”:mok26uvm][quote=”torig”:mok26uvm][quote=”knoet”:mok26uvm][quote=”torig”:mok26uvm] (kwestie van Daggie zijn topic hier niet te hi-jacken 😉 )[/quote]
mijnen topic 😆
😉 [/quote]
Beetje materialistisch ingesteld Gunther (mijne topic, Daggie zijn foto’s…) 😛 lol:
Maar ik had me dus miskeken 😳 (zat naar Daggie zijn pics van zijn velgen te kijken in een andere browser, om te zien hoe ver de banden uit de wielkas komen )[/quote]
hehe no prob roger 😉
wou gwn ff het misverstand opklaren 🙂 [/quote]
8)
Nog steeds geen fotoshootweer Gunther 🙁
Ik ben stillekesaan eens aan’t rondkijken voor “cool venues” om de pics te trekken 😀 [/quote]met een beetje geluk heb ik dit weekend men banden… dan nog een keertje deftig kuisen en ik ben der helemaal klaar voor… 8)
[quote=”knoet”:269wwidn][quote=”torig”:269wwidn][quote=”knoet”:269wwidn][quote=”torig”:269wwidn] (kwestie van Daggie zijn topic hier niet te hi-jacken 😉 )[/quote]
mijnen topic 😆
😉 [/quote]
Beetje materialistisch ingesteld Gunther (mijne topic, Daggie zijn foto’s…) 😛 lol:
Maar ik had me dus miskeken 😳 (zat naar Daggie zijn pics van zijn velgen te kijken in een andere browser, om te zien hoe ver de banden uit de wielkas komen )[/quote]
hehe no prob roger 😉
wou gwn ff het misverstand opklaren 🙂 [/quote]
8)
Nog steeds geen fotoshootweer Gunther 🙁
Ik ben stillekesaan eens aan’t rondkijken voor “cool venues” om de pics te trekken 😀[quote=”torig”:dpzilrvx][quote=”knoet”:dpzilrvx][quote=”torig”:dpzilrvx] (kwestie van Daggie zijn topic hier niet te hi-jacken 😉 )[/quote]
mijnen topic 😆
😉 [/quote]
hehe no prob roger 😉
wou gwn ff het misverstand opklaren 🙂
[quote=”knoet”:1ght6e2a][quote=”torig”:1ght6e2a] (kwestie van Daggie zijn topic hier niet te hi-jacken 😉 )[/quote]
mijnen topic 😆
😉 [/quote]
Maar ik had me dus miskeken 😳 (zat naar Daggie zijn pics van zijn velgen te kijken in een andere browser, om te zien hoe ver de banden uit de wielkas komen )
[quote=”torig”:3u0u1uv1] (kwestie van Daggie zijn topic hier niet te hi-jacken 😉 )[/quote]
mijnen topic 😆
😉
[quote=”ken”:2vdpyqes][quote=”torig”:2vdpyqes]
Enne: op woensdag 4 mei laat ik mijn Ptje door Protech Gent behandelen. De knoop is doorgehakt 8) [/quote]
hey Torig, is het dan zover
ik zou zeggen foto’s voor en foto’s erna nemen…
hou ons op de hoogte van je ervaring.kga zeker nog in het zeverhoeke nog iets bijvoegen aan een topic ivm met de lichte krasjes en de poetskringen.
greetz[/quote]
Hey ken,
Sorry had op de een of andere wijze deze update van je gemist 🙁
Jaja, eindelijk 8)
Dan ga ik (althans hoop ik) ook steeds met een glanzende auto rond kunnen rijden 😀Zal mijn bevindingen en de foto’s in het topic in het zeverhoekje bijplaatsen ❗ (kwestie van Daggie zijn topic hier niet te hi-jacken 😉 )
[quote=”torig”:2vqatl5j]
Enne: op woensdag 4 mei laat ik mijn Ptje door Protech Gent behandelen. De knoop is doorgehakt 8) [/quote]
hey Torig, is het dan zover
ik zou zeggen foto’s voor en foto’s erna nemen…
hou ons op de hoogte van je ervaring.kga zeker nog in het zeverhoeke nog iets bijvoegen aan een topic ivm met de lichte krasjes en de poetskringen.
greetz
Wel, ‘t is dat. Ik kan voor eventuele late verkoop hem dan nog steeds origineel zetten natuurlijk.
Alleen begin ik mij af te vragen waar ik ‘t spul ga moeten laten. Op een paar grote stukken na heb ik al een halve extra moto in de garage liggen, binnenkort die hardtop erbij… nog een doosje met 4 velgjes…. 😯
Enne: op woensdag 4 mei laat ik mijn Ptje door Protech Gent behandelen. De knoop is doorgehakt 8)
[quote=”torig”:37ukzz4i][quote=”knoet”:37ukzz4i][quote=”torig”:37ukzz4i]Shit 😯 Chique velgskes jong !!!!! 8)
Ben benieuwd wat het resultaat gaat geven Gunther. ‘t Zal zeker gezien mogen worden 😀
Al iets beslist ivm de banden ??[/quote]
ik ben der bijna uit welke ik ga nemen, binnen 2 of 3 weken bestellen denk ik….
deze maand zijn de biv, taks, verzekering en velgen al de revue gepasseerd…. beetje verspreiden, anders is de fun der ook te snel af hé 😆 [/quote]
Het gekende fenomeen. Bij mij waren ‘t 3 circuitstages, taks/biv lagen in de bus toen ik terug van vakantie was, net verzekering zien voorbijkomen, onderdelen van mijn nieuwe moto, ….
Ik twijfel echter nog steeds over wat ik ga doen. Hem origineel houden want er zouden “maar een handjevol oceanic blue 2.5 Boxsters NA 02/99 zijn gemaakt en de mijne is 05/99…
Of toch maar wat beginnen veranderen… witte pinkertjes, nieuwe velgen en banden, nieuwe achterspoiler.
Maar eerst: de protechbehandeling 😉 ) vanaf 8) [/quote]witte pinkertjes en velges zou ik zeker doen als ik jou was, hij blijft nog steeds origineel dan hé 😉
[quote=”knoet”:2b2zgy63][quote=”torig”:2b2zgy63]Shit 😯 Chique velgskes jong !!!!! 8)
Ben benieuwd wat het resultaat gaat geven Gunther. ‘t Zal zeker gezien mogen worden 😀
deze maand zijn de biv, taks, verzekering en velgen al de revue gepasseerd…. beetje verspreiden, anders is de fun der ook te snel af hé 😆 [/quote]
Het gekende fenomeen. Bij mij waren ‘t 3 circuitstages, taks/biv lagen in de bus toen ik terug van vakantie was, net verzekering zien voorbijkomen, onderdelen van mijn nieuwe moto, ….
Ik twijfel echter nog steeds over wat ik ga doen. Hem origineel houden want er zouden “maar een handjevol oceanic blue 2.5 Boxsters NA 02/99 zijn gemaakt en de mijne is 05/99…
Of toch maar wat beginnen veranderen… witte pinkertjes, nieuwe velgen en banden, nieuwe achterspoiler.
Maar eerst: de protechbehandeling 😉 ) vanaf 8)[quote=”torig”:3nyjcph8]Shit 😯 Chique velgskes jong !!!!! 8)
deze maand zijn de biv, taks, verzekering en velgen al de revue gepasseerd…. beetje verspreiden, anders is de fun der ook te snel af hé 😆
Shit 😯 Chique velgskes jong !!!!! 8)
Al iets beslist ivm de banden ??
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.