knoet’s boxster — repo p 13

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s knoet’s boxster — repo p 13

• Maker
    Discussie
  • vandaag eindelijk men boxstertje kunnen gaan halen, hier enkele pics…

porsche boxster 2.5 metalic zwart

bj 98
    volledig full option : navi, elektrische stoelen met geheugen, TC, porsche sound system met versterker, boxster S uitlaat en rondom witte lichten… alleen geen xenon, maar da staat nog op het lijstje 😉

eerste tuningonderdeel is ook reeds aangekocht

KW schroefsetje

de rest volgt na verloop van tijd wel B)

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 196)
    • Waren de prijzen van de GoodYears niet interessant ❓

[quote=”ken”:10056l27][quote=”knoet”:10056l27]blij dat ze wat in de smaak vallen… heeft me toch een paar slapeloze nachten gekost eer ik men keuze had gemaakt… 😛

nu de bandenkeuze nog, wat ook niet evident is 😥 [/quote]

Hey Knoet,

en heb je de bandenkeuze al gemaakt?
        Staan je nieuwe velgen er al onder?

We zijn benieuwd naar het resultaat.[/quote]

ik ben nog ff aan het wachten op de prijslijst van toyo tyres…

maar moest die me niet bevallen gaan het hoogst waarsch dunlops worden in de maten 225/35 vanvoor en 255/30 achteraan…

[quote=”RSR”:5k78poob]ik heb nog banden liggen Pirelli P Zero 265/35 zr 18 en het zijn N3 dus goed voor Porsche[/quote]

kan je me daar is ff de prijs van pm’en ❓

thx

ik heb nog banden liggen Pirelli P Zero 265/35 zr 18 en het zijn N3 dus goed voor Porsche

ken

[quote=”knoet”:2beft0vw]blij dat ze wat in de smaak vallen… heeft me toch een paar slapeloze nachten gekost eer ik men keuze had gemaakt… 😛

nu de bandenkeuze nog, wat ook niet evident is 😥 [/quote]

Hey Knoet,

en heb je de bandenkeuze al gemaakt?
              Staan je nieuwe velgen er al onder?

We zijn benieuwd naar het resultaat.

blij dat ze wat in de smaak vallen… heeft me toch een paar slapeloze nachten gekost eer ik men keuze had gemaakt… 😛

nu de bandenkeuze nog, wat ook niet evident is 😥

Vette velgen 😯

ken

kben benieuwd naar het resultaat
                    ‘t gaat er zeker goed uitzien, dat is al zeker met die mooie velgen!!!

tussendoor is ff de nieuwe aanwinst showen

ben nu nog ff aan het uitzoeken welke banden er optimaal gaan op liggen

ik denk dat het vooraan 225/35 en achteraan 255/30 gaat worden om hem toch nog mooi in de kassen te kunnen krijgen…

als er iemand beter suggesties zou hebben… altijd welkom 😉

Prachtige velgen!!! Graag fotootjes als ze eronder staan aub … 8)

Anoniem

ziet er veelbelovend uit 🙂 )
                          heb ook lang getwijfeld over 19″ maar heb dan toch maar voor 18″ gekozen.

enkele “spypics”

meer volgen binnekort 😉

[quote=”knoet”:3rwis9zr]nieuwe velgjes zijn besteld

maten

8,5 x 18
                              10 x 18

maybe deze week al geleverd 8) [/quote]

deze zijn niet doorgegaan …

maar heb ondertussen het zelfde setje gekocht in 19 duim

vooraan 8,5 x 19
                              achteraan 10 x 19

nieuwe velgjes zijn besteld

maten

8,5 x 18
                                10 x 18

maybe deze week al geleverd 8)

[quote=”knoet”:3tiurkv3][quote=”torig”:3tiurkv3][quote=”Setakira”:3tiurkv3]mooi maar op die laatste foto lijkt de wagen zo laag te zitten.
                                  Niet té laag? Hoeveel cm van de grond?

Zie maar dat je nog over snelheidsremmers kan rijden 😉 [/quote]

Inderdaad, je bent precies wel een stukje lager uitgekomen 🙂
                                  Ben al benieuwd naar de volgende foto’s !! 8) [/quote]

eerst hing em op een 4-5 cm van de grond…. maar das bijna niet te doen ( k zeg bijna want men vorige wagen hing ook ongeveer zoiets van de grond 😆 )

dus maar een 2 tal cm terug omhoog, bandjes zo goed als gelijk met de wielkas…

k wil met deze niet meer zo extreem laag gaan, kwestie van wa gebruiksgemak te behouden 😛

fototjes volgen eens het wat beter weer is 8) [/quote]

Inderdaad, ‘t zou zonde zijn indien hij te laag zou hangen en je zou ‘schrapen’ 😯

Ook ik wacht op dat betere weer ; je geeft me dan maar een seintje en dan doen we onze geplande shoot wel 8)

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 196)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.