knoppen vervangen door lepels ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster knoppen vervangen door lepels ?

• Maker
    Discussie
  • Dag allemaal,

Een vriend van mij gaat zijn droom realiseren en heeft een mooie boxster S gevonden met PDK.
    Het is een particuliere wagen uit België aangekocht via OPC.
    De wagen heeft de “knoppen” op het stuur om te schakelen maar mijn vriend wil graag de “lepels of peddels”.
    Hij is nog niet gaan vragen bij OPC maar vroeg me hier mijn licht op te steken voor hij de wagen laat keuren en er mee verder gaat.

Is het mogelijk het stuur met “knoppen” te vervangen door het mooie sportstuur met de peddels ?

Ik hoor het wel.
    Alvast ook door hem al bedankt voor jullie reacties.

groet
    Jorgen

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Cayman met PDK heeft MI standaard “lepels” … zal vast en zeker ook mogelijk zijn omdat bij de Boxster aan te (laten) passen 😉

porsche hebben en uit the picture blijven ? … I think we have a problem here 😆

niet voor mij, ik ga voor een 911
          maar hij wil uit “the picture” blijven…
          zal hem nog eens proberen te overtuigen om zich aan te melden

Anoniem

Dag Jorgen ,

Nu maak je ons nieuwsgierig .
            Eerste tip ,een voorstelling van je vriend hier op het forum .(tenzij jij zelf die vriend bent 😉 😉 😉 )
            Hoe meer zielen (forummers ) hoe meer vreugde .

Een boxster S Pdk kan uitgerust worden met peddels .
            Een noodzaak ❓ ❓ ❓ 🙄
            Pdk is reeds gebruiksvriendelijk en snel en totaal niet meer te vergelijken met een tiptronic 🙁
            Anders kan hij of zij beter overwegen om voor een handgeschakelde bak te gaan .

Funny

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.