- Dit onderwerp bevat 42 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
29 april 2016 om 15:01
Na een bezoekje gisteren van een mede-forumlid van hier, die een bezoekje bracht met zijn 996 4S kwamen we op het gesprek “modificatie koelprobleem” op de 996 en 997 motoren… :geek:
Het viel mij gisterenavond dan ook op dat er op het forum bij de noorderburen een serieuze topic staat betreft het koelprobleem van cylinder 4 – 5 & 6, en kan op dit forum hier eigenlijk weinig van terugvinden 😕
Zijn hier maar weinig 996 & 997 rijders of zijn jullie hier helemaal gerust in dat het een storm is in een glas water….. :coolness: , want ik zou het niet weten daar ik niets van techniek of van een enigszins serieus problemen af weet van deze motoren, en kan ik hierover niet meespreken…. (ik ben maar een leek hierin)
Ik heb eens langs mijn neus weg gevraagd aan Bernard (Dossogne) en hij liet mij verstaan dat mocht je dit probleem hebben/krijgen dat je gewoon “pech” hebt zoals je geluk kan hebben met de 6 goeie op de lotto, hij was hier wel gerust in zo te verstaan… :popcorn:
Wat kunnen jullie mij hier van meedelen/vertellen? gewoon doorbollen of is deze modificatie toch een must om te laten uitvoeren op de motor?
Is er hier iemand die hier al problemen mee gehad heeft ?Alvast bedankt voor de reacties
Stefan
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.