koeltemp motor

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 koeltemp motor

• Maker
    Discussie

• Filip
    Deelnemer

[b]Beste leden, zoals U ziet ben ik hier nieuw.

ivm 996 bwj 1999.
      Ik zal een achterspoiler voor 996 plaatsen.
      Nu weet ik dat er een ventilator zit in de huidige spoiler.
      Klopt het dat deze pas werkt bij een motortemp van 102 graden, en /of bij een ruimte temp van 60 graden. Die 102 graden vind ik precies wat veel, kan ik deze temp vervroegen naar bvb 92 – 95 graden door een andere thermostaat te steken.Ik ben absoluut geen porsche kenner hoor.Ik heb schrik voor join de culasse. Dank op voorhand.[/b]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
      • Heeeel mooi! :lekker:

[quote=”Mushroom” post=99037][quote=”speedy996″ post=99026]Dwz : basic dus, al vind ik een p niet echt een een basic wagen… :mrgreen:[/quote]

V:oila, dat is juist ‘t mooie aan een P. Zelfs basic is hij niet echt basic! 😉
          Hij krijgt factory reeds alles mee :respect2:
          Is’t zo een millennium editie misschien?

Dat donkerblauw staat *voortreffelijk* met 18″ BBS Le Mans velgen, zet’m dan nog ietsje lager en hij is “gesofisticeerd chique” :mrgreen: :drink:

Hieronder een foto van een Nederlandse Boxster in ‘t zelfde kleur…

Disclaimer: dit is mijn smaak hoor Speedy996, ‘t is jouw Porsche en je doet ermee wat je wil! 💡 ;)[/quote]

:first: JAJAJA, t’is de schuld van Mushroom : :applaus:

Het is er dan toch van gekomen :

P1010036.JPG

PT

[quote=”Mushroom” post=99072]Zijn die nu nog niet weg?
            Zo’n mooie velgen? En dan nog eens echte Fikse’s ook?[/quote]

Ik heb er nog niet veel moeite voor gedaan ! 😳

ZOver ik me herinner pastten de aangeboden velgen niet onder een Boxster .
              Mark had ze geprobeerd en net omdat ze niet pastten niet gekocht .
              Elke keer als ik ze zie brand het ook hier , maar het is net omdat ik de look van de mijne nu zo gaaf vind dat ik mezelf tegenhoudt om ze niet aan te schaffen .

PatrickB?
                Deze foto niet gezien?
                Dit zijn 18″ers… :wtf:

I’d hit it! :respect2:

PB

18″ is me net iets te klein. 😉

Zijn die nu nog niet weg?
                    Zo’n mooie velgen? En dan nog eens echte Fikse’s ook? En voor dat geld?

PatrickB? Speedy996? Iemand??
                    Wil je eens maken dat die velgen the f*ck onder uwe P steken?! :lekker:

PT

:mrgreen: Heb hier nog een mooi setje liggen in het genre van bbs !

https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/90955-set-3-delige-fikse-fm10

(bij deze nog eens onder de aandacht gebracht ! 8) )

Werd de 996 standaard met 17″ uitgeleverd?
                        De 4S heeft in elk geval standaard 18″, maar ja, da’s dan ook gene gewonen hé? 😉

PB

Dit is idd een 17″ op de foto hierboven. 😉

0215216114014.jpg
                            Ja is inderdaad foto van mijn wagen. in bijlage een fototje van het wiel, maar is onduidelijk.. ik denk dat het 17 inch is. Kan me natuurlijk ook vergissen

In de veronderstelling dat de wagen in jouw avatar ook effectief jouw 996 is heb ik de heuglijke mededeling dat er reeds 18″ velgen op staan 🙂
                              En nee, dat loopt niet te hard 🙂
                              Beginnen sparen… Zo een setje namaak BBS kosten 900 Euro, splinternieuw. Sommigen vinden het vloeken in de kerk, ik zeg: no problemo. Tenzij je elke dag het circuit gaat afjakkeren misschien 😉

mooi, zal al beginnen sparen zeker…. 18 inch, loopt dat dan nie te hard.

Maar zal eerst toch de huidige banden (nieuwe gekregen van garage) verslijten.

[quote=”speedy996″ post=99026]Dwz : basic dus, al vind ik een p niet echt een een basic wagen… :mrgreen:[/quote]

Voila, dat is juist ‘t mooie aan een P. Zelfs basic is hij niet echt basic! 😉
                                  Hij krijgt factory reeds alles mee :respect2:
                                  Is’t zo een millennium editie misschien?

Dat donkerblauw staat *voortreffelijk* met 18″ BBS Le Mans velgen, zet’m dan nog ietsje lager en hij is “gesofisticeerd chique” :mrgreen: :drink:

Hieronder een foto van een Nederlandse Boxster in ‘t zelfde kleur…

GroteFoto-S6DKOYRV_2012-06-03.jpg

Disclaimer: dit is mijn smaak hoor Speedy996, ‘t is jouw Porsche en je doet ermee wat je wil! 💡 😉

Ik vind dat een tof compliment, mercikes hoor. 😎

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.