Koenigsegg

Home Forum Zeverhoekje Koenigsegg

• Maker
    Discussie

• Erwin
    Deelnemer

Even uit de kast komen: van de inhoud van bovenstaande video krijg ik weke knieën. Dat moet geleden zijn van toen ik Bambi zag.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)

•  

Jesko 

Here’s How the Koenigsegg Jesko Makes 1600 HP and Passes Emissions
                      KLIK

Op woensdag is het VIP-dag. Potentiële kopers voor dit soort wagens komen niet op de gewone bezoekdagen. Zo was Magnus Walker er ook te spotten op de woensdag. Een VIP-ticket betekent wel nog niet dat je zomaar op alle standen kan. Bvb bij Bugatti, kan je maar binnen met de juiste credentials.

Ondertussen weet ik waarom de stand onbemand was zaterdag: The Koenigsegg Jesko has already sold out

The company says that by the time the Jesko was revealed at the Geneva Motor Show earlier this month, it had already sold 83 of them. The remaining cars were sold within five days of the car’s debut. Production is scheduled to begin towards the end of 2020 at a rate of one car per week

Dus tegen woensdag of zo waren er geen meer, dus waarom je personeel dan geen dagje verlof geven. 3 miljoen per stuk kosten deze laagvliegers.

De schitterende Jesko. Er stond zelfs niemand op de stand, enkel de merchandising was open voor verkoop. Bij de opening hadden ze al 83 van de 125 Jesko’s verkocht (komende 5 jaar elke week ééntje) dus kan best dat er niet veel meer resten. Kost een miljoentje of 3. Pocket money voor een eigenaar van een jacht in Monaco.

Ik heb gehoord dat rijden met een Koenigsegg je als het ware het gevoel geeft dat je wordt aangezogen door de einder! Echt vliegtuigen op wielen!

Leerrijk voor mij, uit 2016:

Ik vind Koenigsegg net zo cool als Porsche… No nonsense vormgeving, out-of-the-box bedachte oplossingen. Ook heel Saab eigenlijk. Prijzen en prestaties natuurlijk totaal over de top. Maar veel leuker dan Bugatti en de Italianen.

Moa enfin, party-pooper! 🙄

9 Vitessen met 7 koppelingen en toch zo compact en licht…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.