Kofferdeksel 997 open krijgen zonder stroom

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Kofferdeksel 997 open krijgen zonder stroom

• Maker
    Discussie
  • Hello P-lovers,

k’Zit in de knoei…
    Gisteren telefoon gekregen van de alarmcentrale met de melding dat de batterij van de P leeg is 😯
    Kan ook wel zijn want met dit slechte weer komt de P niet buiten en aangezien er geen stroomvoorziening is in de garage waar de P staat kan ik er ook geen druppellader aanhangen 😐

Normaal gezien is dat ook geen probleem; ik ga dan naar de garage, leg er de startkabels aan naar de daily en starten maar 😆

Maar deze keer is de batterij helemaal leeg met als gevolg dat het kofferdeksel niet meer open kan… En laat daar nu net de batterij zitten… 🙁

Iemand een idee hoe het kofferdeksel open te krijgen zonder batterij/stroom?

Alle hulp is welkom :respect2:

Thnx,

Plumber

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Anoniem

Je kan de auto van stroom voorzien via sigaren aansteker als je die hebt.
      + in het midden en massa aan de buitenkant.

Wim

Ik dacht dat het bij de 997 via de zekeringkast gaat.
        Geloof dat daar een speciale aansluiting zit voor de plus aan te sluiten van starhulp o.i.d en de min moet ergens op de carrosserie.

Kan ook nog een manuele bediening zitten net als bij de 996, maar weet dit niet zeker.

Zit er achter het linker voorwiel geen noodopening voor het kofferdeksel ? Bij de 996 kan je de positieve accuklem aan een daartoe voorziene pool hangen aan de zekeringkast. Voor de negatieve neem je bv het deurslot (aan de carrosserie, niet aan de deur). Mss idem bij de 997 ? 😕

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.