kofferklep 911 G model

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop kofferklep 911 G model

• Maker
    Discussie
  • Porsche 911 G model kofferklep vooraan in perfecte staat

geen deukjes geen roest

past op G model harmonica bumpers 2.7 3.0 SC carrera 3.2
    past normaal ook op 964 en 993

prijs 350€

Regio Mechelen
    350576529-porsche-911-g-model-kofferklep-in-perfecte-staat.jpg

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • XXX

Groot gelijk.
      Ik heb een gedeukte voor 200,- gekocht bij Van Kessel en ik heb moeten zoeken om ze aan die prijs te vinden. Dus qua prijs is de uwe een zeer goede deal.
      Ze zit er nu op en zal dienst doen voor de Schotland trip, nadien maak ik er een tekening op en hang ze omhoog in de living.
      A Hood with a Story :salut:

Was gereserveerd voor iemand van PF.be, opmetingen opgegeven, extra foto’s, datum (week er op) afgesproken, enz
        Ondertussen nog enkele met intresse gehad via 2dehands.be maar gezegd dat ze gereserveerd was.

avond ervoor een sms’je van de koper dat hij er in de buurt 1 gekocht had 🙄
        Daarvoor moet je dus op PF zitten he . Zulke manier van zaken doen is de naam Porschist onwaardig

Uiteraard zijn de andere geintresseerden ondertussen voorzien/reageren ook niet meer/ denken dat er iets mis mee is 🙄

Ik heb ze over omdat ik mijn SC gebackdate heb naar F model… Als ik er geen 350€ van krijg hang ik ze op aan de muur en hou ik ze als reserve voor mijn 3.2 of 964 (hopelijk nooit nodig) :driver:

XXX

Da’s geen prijs voor een mooi klepje :up:

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.