Kofferset

• Maker
    Discussie

• skremar
    Deelnemer

hoi,

benn ieuw op dit foum, maar overweeg de aanschaf van een boxster. Alleen vraag ik me nu af of er specifieke koffersets bestaan van Porsche zodat de kofferruimte van de boxter optimaal benut wordt (om op citytrip te gaan met 2 personen). Het lijkt me iets leuk om er bij te onderhandelen.

mvg

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • hehe, thanx!

de auto komt begin augustus.

mvg

Perfect! En nu Genieten!!!
          Have Fun!

de kofferste is er bij gekomen in de onderhandeling. 😀

mvg

gewoon op ebay kijken, voor een spotprijs!

[quote=”porsche”:cruc4sky][quote=”skremar”:cruc4sky]hoi,

benn ieuw op dit foum, maar overweeg de aanschaf van een boxster. Alleen vraag ik me nu af of er specifieke koffersets bestaan van Porsche zodat de kofferruimte van de boxter optimaal benut wordt (om op citytrip te gaan met 2 personen). Het lijkt me iets leuk om er bij te onderhandelen.

mvg[/quote]

Even langs de dealer gaan en het boekje Porsche selection vragen, daar staan alle mogelijkheden in om je boxter maximaal te benutten.
                Onderhandelen zoals je schrijft zal er niet bij zijn hoor 😉 er worden vaste prijzen gehanteerd.

De prijzen vallen wel mee, een goede kwaliteit kofferset kost in de doorsnee handel ook best wat geld. Voordeel is dat het past in je wagen en alle ruimte maximaal benut wordt.[/quote]

Bedoelde vooral dat die kofferset als xtra onderhandeling kan dienen op een nieuwe boxter (boven het optiepakket dat je nu krijgt voor € 500)

mvg

[quote=”skremar”:314nem6u]hoi,

mvg[/quote]

Even langs de dealer gaan en het boekje Porsche selection vragen, daar staan alle mogelijkheden in om je boxter maximaal te benutten.
                  Onderhandelen zoals je schrijft zal er niet bij zijn hoor 😉 er worden vaste prijzen gehanteerd.

De prijzen vallen wel mee, een goede kwaliteit kofferset kost in de doorsnee handel ook best wat geld. Voordeel is dat het past in je wagen en alle ruimte maximaal benut wordt.

Er bestaan inderdaad specifieke koffersets.
                    Maar zet je wel neer alvorens de prijs te vragen 🙄

Ik heb er eentje gekocht en is wel zeer praktisch omdat hij mooi aansluit in de koffer van de wagen.

Greettz,

Plumber

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.