Kogel door de kerk

Home Forum Stel jezelf even voor ! Kogel door de kerk

• Maker
    Discussie
  • Na een tijdje zoeken, veel lezen veel vergelijken en een gemiste kans, heb ik mijn jongensdroom waargemaakt.
    Een Porsche 911 2.7 van 1976.

De auto is in een zeer goede staat met enkel nog wat cosmetische interieur zaakjes die moeten opgelost worden.

En omdat ik merkte dat andere forumleden een paar foto’s wel op prijs stellen, hierbij…

Attachments:
    • elfje2-1-2.jpg
    • elfje2-2.jpg
    • elfje2-1.jpg
    • elfje2-5.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • mooie P, drive safely

nice ! geniet ervan !!

Hey Bruno, plezier was ook aan mijn kant, leuk om ook eens live met Porsche liefhebbers te praten. Tot één van de volgende sessie’s!

Welkom en leuke kennismaking vanmorgen :up:

Mooie auto en bijzondere foto’s!

Dag Porscheliefhebbers.

In een vlaag van zottigheid heb ik mezelf voor mijn verjaardag een 14 jaar oude 996 cadeau gedaan. De problemen met dat model zijn me bekend maar deze heeft 150.000km probleemloos gereden en er is een jaar garantie op. Foto’s heb ik nog niet, de auto moet nog worden opgeleverd.

Mooi, mooi

Bedankt voor al jullie complimenten, fijn om te weten dat er zo’n gemotiveerde “community” achter je staat. Zowel in de heel plezante dagen maar ook, als het als eens mis gaat, ze met raad en daad bijstaan. :up:

Welcome,

Mooie foto’s van de P :up:

Costa

welkom en proficiat met je knappe *porsche :first:

welkom, knappe *porsche en mooie foto’s 😆

mooie wagen, je zal het met liefde doen, geloof me

Knappe foto’s inderdaad. :up: Enjoy en welkom.

Mooie binnenkomer!
                                Foto’s knap gemaakt.

Ive

héél ferm. gezonde jaloezie hier 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.