Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 968 › Kom maar , kom maar
- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 9 maanden geleden door ppp 356.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”911-lover”:1jpcgj13]Ik heb 2 keer 295 op de teller gehad. Top of niet , ik ben van de gas gegaan. Het was me welletjes 😉 [/quote]
Dat heb je met een 968, dan begint het pas leuk te worden in een 911
Gek , ik heb het al groter gemaakt en een thumbnail hierheen gezet.
Ik zal het even per mail doorsturen 😉Ik heb 2 keer 295 op de teller gehad. Top of niet , ik ben van de gas gegaan. Het was me welletjes 😉
Ik ben eens benieuwd uw beestje bezig te zien in werkelijkheid Koen.
En veel harder kan je denk ik niet, tenzij er zoveel gedaan is aan uwe motor dat ge voorbij de 7000toeren kunt?
Licht eens even toe 😉Op die doelde ik.Is toch een 965 van van mijn bouwjaar.
Het is toen dat ik dit fotootje gemaakt heb, daar ik in zijn gat hing en er niet voorbij kon/mocht 😉
Hij reed toen naar eigen zeggen 295 op zijn teller.Anoniem22 februari 2007 om 01:45IK wou naar de mijne niet verwijzen omdat die toen geen deftige top meer had. Maar inderdaad, ik herinner mij Jaco met z’n 965 die jou niet kon losrijden…
[quote=”chris_lbr”:11hcs7oq]
Jij er blijkbaar geen idee van hoeveel een 951 op circuit verbruikt. Da zuipt dik evenveel als ne volbloed 911 op circuit, wees daar maar zeker van ! 🙄 [/quote]Dan was mijn 3.2 geen volbloed want die had op het circuit amper de helft nodig. En mijn 968CS nog minder 😯
[quote=”chris_lbr”:11hcs7oq]
Verder vind ik de 968 op alle gebied een zeer geslaagde wagen. En als CS non-turbo zeker kompetitief genoeg om het tegen een 911 non-turbo van zijn tijd op te nemen. [/quote] Non-Turbo 🙄 ❓ Dan heb ik toch andere ervaringen gehad (denk aan de terugkomst van Dinslaken 2005 😉Anoniem22 februari 2007 om 01:10[quote=”chris_lbr”:3c7vq1db]Reacties ? Eerlijk gezegd Koen, toen ik je titel zag staan dacht ik eerst dat je je duiven aan ‘t roepen was, hahahahahahaha ! 😆 😆 😆
[quote=”fdeville”:3c7vq1db]Inderdaad, laat ons toegeven: een 911 … verbruikt te veel… [/quote]
Jij er blijkbaar geen idee van hoeveel een 951 op circuit verbruikt. Da zuipt dik evenveel als ne volbloed 911 op circuit, wees daar maar zeker van ! 🙄Verder vind ik de 968 op alle gebied een zeer geslaagde wagen. En als CS non-turbo zeker kompetitief genoeg om het tegen een 911 non-turbo van zijn tijd op te nemen. Over de 968 turbo kan ik mij niet uitspreken, heb ik nog nooit zien rijden…[/quote]
Ik vergelijk mijn 944S2 met de 964 en ik stel in “normaal/sportief” gebruik op de openbare weg een verschil van ongeveer 1,5 tot 2L vast in het nadeel van de 964. En mijn rijgedrag is niet veel veranderd sinds de 964.
Opgepast, je hoort me niet klagen hoor, ik stel het alleen maar vast en vind het maar normaal: de ene is een 4cylinder van 3.0L met 211pk in een wagen van pakweg 1300kg, de andere een 6cyl van 3,6L met 250pk in een C4 van tegen de 1500kg.Anoniem22 februari 2007 om 00:52Reacties ? Eerlijk gezegd Koen, toen ik je titel zag staan dacht ik eerst dat je je duiven aan ‘t roepen was, hahahahahahaha ! 😆 😆 😆
[quote=”fdeville”:30vtz6nq]Inderdaad, laat ons toegeven: een 911 … verbruikt te veel… [/quote]
Jij er blijkbaar geen idee van hoeveel een 951 op circuit verbruikt. Da zuipt dik evenveel als ne volbloed 911 op circuit, wees daar maar zeker van ! 🙄Verder vind ik de 968 op alle gebied een zeer geslaagde wagen. En als CS non-turbo zeker kompetitief genoeg om het tegen een 911 non-turbo van zijn tijd op te nemen. Over de 968 turbo kan ik mij niet uitspreken, heb ik nog nooit zien rijden…
Anoniem22 februari 2007 om 00:04[quote=”stefx911″:22tzycif][quote=”fdeville”:22tzycif][quote=”porschke”:22tzycif]ik ben het er ook volledig met eens.
Vind mijn 944 turbo een super wagen, fun all the way maar mijn hart ligt toch bij mijn targa’tje 🙄 of hoe zot een mens kan zijn 😀 [/quote]
Inderdaad, laat ons toegeven: een 911 heeft een slechte gewichtverdeling, maakt veel te veel lawaai, heeft bijna geen koffer, kost veel te veel voor wat het is, verbruikt te veel, is onhandig in gebruik, heeft een onoverzichtelijk dashboard, enz… . Maar het is toch zo leuk om er mee te rijden…. 😀 [/quote]Euh…fdeville ga uw mond spoelen! een elf maakt geen lawaai hé! Das muziek!
Het blijft nu eenmaal de meest sexy wagen ooit gebouwd![/quote]
Weet ik, maar ik wou een beetje overdrijven om reacties uit te lokken. Is blijkbaar gelukt… 😆
Trouwens, ik zou intussen m’n 964 niet meer willen ruilen voor een 944 of 968. Een 968 extra erbij (of een 944 turbo of S2) daarentegen, daar zou ik zeker niet vies van zijn.[quote=”fdeville”:x37he2vt][quote=”porschke”:x37he2vt]ik ben het er ook volledig met eens.
Vind mijn 944 turbo een super wagen, fun all the way maar mijn hart ligt toch bij mijn targa’tje 🙄 of hoe zot een mens kan zijn 😀 [/quote]
Inderdaad, laat ons toegeven: een 911 heeft een slechte gewichtverdeling, maakt veel te veel lawaai, heeft bijna geen koffer, kost veel te veel voor wat het is, verbruikt te veel, is onhandig in gebruik, heeft een onoverzichtelijk dashboard, enz… . Maar het is toch zo leuk om er mee te rijden…. 😀 [/quote]Euh…fdeville ga uw mond spoelen! een elf maakt geen lawaai hé! Das muziek!
Het blijft nu eenmaal de meest sexy wagen ooit gebouwd!
Anoniem21 februari 2007 om 23:39[quote=”porschke”:1i8kmg44]ik ben het er ook volledig met eens.
Vind mijn 944 turbo een super wagen, fun all the way maar mijn hart ligt toch bij mijn targa’tje 🙄 of hoe zot een mens kan zijn 😀 [/quote]
Inderdaad, laat ons toegeven: een 911 heeft een slechte gewichtverdeling, maakt veel te veel lawaai, heeft bijna geen koffer, kost veel te veel voor wat het is, verbruikt te veel, is onhandig in gebruik, heeft een onoverzichtelijk dashboard, enz… . Maar het is toch zo leuk om er mee te rijden…. 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.