Kom maar , kom maar

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 968 Kom maar , kom maar

• Maker
    Discussie
  • Kwam ik dit toch niet toevallig tegen zeker .
    Er zullen er wel een heel pak zijn die dit niet graag lezen 😈 😉

Bron : Porsche Magazine Christoffus

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • ik ben het er ook volledig met eens.
      Vind mijn 944 turbo een super wagen, fun all the way maar mijn hart ligt toch bij mijn targa’tje 🙄 of hoe zot een mens kan zijn 😀

Ook dat probeer ik steeds de 11 rijders duidelijk te maken , maar wordt helaas (vanwege verstoktheid waarschijnlijk) dikwijls niet gelezen/begrepen.

Een 968 is een echte rationele keuze , de 911 een emotionele.
        En idd ve 911 vind ik nog steeds de mooiste Porsche en ooit komt er eentje terug. Maar voorlopig wint het verstand nog steeds van het hart 😉

Anoniem

Der staat wel bij “à son époque”. En daarmee ben ik het zeker eens, zeker puur “zakelijk” bekeken. Ik heb nu zowel een 944 gehad van die jaren (1990) als nu de 964 van 1992, en ik vind nog altijd de 944 een prachtwagen om mee te rijden. De 968 is de beste versie van de 944, dus akkoord wat mij betreft.
          Als we over het emotionele aspect spreken, dan liggen de zaken natuurlijk anders…

Dit wil ik best wel geloven , maar de 968 mist zeker en vast de charisma van een 911. 😉

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.