Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayman › kon niet meer wachten
- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 1 maand geleden door 911-lover.
-
met al die problemen op de financiele markt had ik zo iets van “fuck it all “ik moet nu een porsche hebben, heb wat rondgekeken wat er zoal in stock stond ,wat prijzen vergeleken naar de dealer gereden en jawel als er morgen geen banken falliet gaan en mijn geld nog iets waard is rijdt er deze week een nieuw porschske rond 😆 😆 😆
Anoniem30 september 2008 om 03:01Ewel Eric GROOT gelijk!
Zit ook alles op de voet te volgen betreffende de vrije val van onze centen 👿 en ‘k ben tot dezelfde conclusie gekomen; er zit maar één ding op nu opleven want morgen zal het niets meer waard zijn, dus…
Feesten als de beesten nu het nog kan 😀Proficiat met de Cayman en geniet ervan ! Foto’s zijn zeer welkom !
normaal heb ik hem vrijdag en als het weer het toelaat zal ik een paar foto’s uploaden
Proficiat, droomwagen, daar zul je geen spijt van krijgen!
Al opgevallen dat een aankoop van een Porsche dikwijls al lang gebeurt is in het hart, en dat dan pas een goede reden gezocht word om het verstand te sussen 😆
Als de centen veel opbrengen gaat alles goed en dat is het moment om een P te kopen, als de centen het slecht doen is het ook het moment om er eentje aan te schaffen, ik wilde wachten tot mijn 50 ste, maar vond plots 46 de ideale leeftijd 😆Prachtig artikel over gelezen in Sabato (bijlage van De Tijd)
“Een Porsche koop je niet, het is een coup de foudre”
Klopt als een bus!Anoniem1 oktober 2008 om 02:22[quote=”ericbullet”:1mvijldn]met al die problemen op de financieele markt had ik zo iets van “fuck it all “ik moet nu een porsche hebben, heb wat rondgekeken wat er zoal in stock stond ,wat prijzen vergeleken naar de dealer gereden en jawel als er morgen geen banken falliet gaan en mijn geld nog iets waard is rijdt er deze week een nieuw porschske rond 😆 😆 😆 [/quote]
Gisterenavond (nacht) niet verder gekeken, was ook een beetje suf van ’t lezen van alle beursartikelen, dus nu pas ontdekt wat je hebt gekocht, dus toch een Cayman, ziet er zeer goed uit. Is de keuze gevallen voor PASM / sportchrono / 19”?
Proficiat je hebt er een verslaving bij! Maar wel een gezonde 😆yep ik heb hem ,blinkend buiten gereden en direkt al gezegend door de hemelgoden ,dacht eerst naar huis te rijden maar had zo iets van hij zal nog dikwijls nat en vuil worden, ben dan wat gaan cruisen.
toen ik thuis kwam stonden er al 200 op,niet slecht voor een eerste trip
nu vanavond de handleiding van buiten leren en misschien nog wat tijd vrijmaken voor mijn vrouw????
en morgen ja wat denk je 😆 😆 😆Proficiat met de koop van uw leven 😆
Véél en veilige km toegewenst 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.