Koni Sportkit

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koni Sportkit

• Maker
    Discussie
  • Zeer licht gebruikte Koni Sportkit voor 996 MK2 (en eventueel andere types) met het nodige papierwerk bij.
    475 euro graag. 😉

Attachments:
    • Koni_1140_Kit_wet.jpg
11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Jammer, ik heb een Carrera 4. Dan gaat het vooraan niet passen.

Thanks, Geert

Carrera 2, verlaging hangt af van diverse factoren zoals banden etc… op een paar mm zal het niet aankomen zeker ? Neem tussen 2.5 & 3 cm.

http://www.design911.co.uk/fu/prod126784/Koni-Sport-Suspension-Kit-Porsche-996-C2-Coup–1997-05-Koni-Sport/

@ Rodondo : Waren deze units gemonteerd onder een C2 of C4 ?
          Hoeveel was de verlaging in werkelijkheid, niet theoretisch ?

Best even vragen bij je garage. Op de (sommige) Boxsters zou de kit toch ook passen…. Niet dat ik twijfel aan de expertise van Deepee natuurlijk ! :coolness:

thx deepee,dan zal het enkel voor de 996 gaan.

volgens deze site voor Porsche 996 1998-05

Ik zou zeggen van ja maar er zijn kleppers hier op’t forum die het met zekerheid kunnen zeggen. 😉

past dit op de 997s mk1?

[quote=”RODONDO” post=197282]Ik zal eens kijken……[/quote]

Bij deze: 82411274 SPORT. Dit staat op de sticker. 😉 (Is nummer van een achterste, wss vooraan ander typenummer.)

Ik zal eens kijken……

welk type 1140 KONI’s zijn dit aub? voor de niet 996 rijders is het dan wat gemakkelijker om na te gaan of dit op hun auto past of niet.
                          voor een 993 zijn de montagepunten aan de voorste shocks onderaan iig anders.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.