KOOP NU de Porsche 924 van Leander

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop KOOP NU de Porsche 924 van Leander

• Maker
    Discussie

• Leander
    Deelnemer

Beste toekomstige eigenaar/eigenares.

Ik wil mijn Porsche graag aan u verkopen omdat ik reeds een huis gekocht heb en door wil sparen voor een andere Porsche.

Ik heb mijn 924 nu 7 jaar in bezit en hij rijdt echt super!
      De buitenkant verdient wat aandacht maar motorisch is hij 100%, geen verrassingen en alle rekeningen zijn inzichtelijk.

Foto’s volgen nog. U mag de Porsche overnemen voor €2.250,- .
      Porsche 924 uit 1984
      KZ-12-LF
      Kleur Wit
      Volledig origineel en PON Nederlands geleverd.

Ik hoor het graag.
      Groet Leander

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • Klopt ik kon hem niet verzekeren toen.
        Nu ik heb ik een goede verzekering 🙂
        Pb als je meer info daarover wilt, want ik denk dat intern reclame kan maken hier.

Groetjes Leander

Je hebt hem 7 jaar maar de laatste tenaamstelling is van 9/4/2011.
          Eerdere 6 jaren op naam van je vader geregistreerd voor de goedkopere verzekering zeker?

Ik zal hem lekker proberen te maken maar hij heeft een eigen wil en speurt heel internet af naar achterwielaandrijvers t/m 1986.
            Heeft net weer een Mercedes 500SEC gevonden die hem wel bevalt 😕
            En zijn spaarpot is sneller leeg dan hij denkt, enfin het bezit is het einde van het verlangen dus ik laat hem nog maar even zwemmen, ik houd je op de hoogte.

Ha Jean-Pierre.

Leuk! Ik kocht de Porsche toen ik 18 jaar was.
              Mijn vader bracht de Porsche 924 ook aan als idee!

Kmstand is 246.000.
              Ik heb in 7 jaar 14.000 km gereden, weinig hè?

Reparatie die ik nu doe is het reviseren van de overbrenging van het stuur naar de wielen. Hier zat speling op.
              Nieuwe APK zit erop op de meeting.

Naar mijn idee is bijna alles al vervangen. Ik verwacht zeer zeker geen grote dingen. Ik kan rekeningen overleggen op de meeting. Hij/jij kan dan ook even rijden. Groet Leander

Hmm, mijn zoon zoekt nog iets…, km-stand?
                Welke reparaties zijn aanstaande en APK tot?

Wim

Succes met de verkoop Leander, en een leuke zoektocht toegewenst voor de andere lucht gekoelde Porsche. 😉

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.